Annonce
Af - 09/03-15 12:58; Opdateret: 09/03-15 17:57

Viral kampagne: Sådan er du aldrig blevet vækketViral kampagne: Sådan er du aldrig blevet vækket

Det er nok de færreste, der har prøvet at vågne op til et hornorkester i fuld vigør. Men er du bruger hos Trendsales, så er morgenvækningen måske indenfor rækkevidde.

Hvad gør man når man har 12,5 års jubilæum med sine kunder? Man overrasker dem selvfølgelig med hornorkester og æresport. I hvert fald, hvis man hedder Trendsales. I de næste to uger fejrer en af Danmarks første og største online markedspladser kobberbryllup med dig og mig.

I denne uge er det præcis 12½ år siden, at Trendsales blev lanceret som den modebazar, som næsten hver anden danske kvinde i dag har stiftet bekendtskab med på et eller andet tidspunkt i deres liv.

LÆS OGSÅ: Verdensmestre i bæredygtig shopping

Og der findes stadig masser af aktive brugere den dag i dag, som har været med siden start, hvor Trendsales ikke havde meget mere end et par brugte jeans at byde på.

Det er gennem årene blevet til et bæredygtigt garderobefælleskab for mere end 800.000 brugere, der hver måned handler tøj og accessories over 100.000 gange med hinanden. Og det er netop disse brugere, som nu hyldes med et stort kobberbryllup for at markere milepælen.

Uden brugerne, intet Trendsales! Det har altid været vores filosofi og derfor har vi med denne kampagne haft ét ultimativt ønske: at hylde vores relationer til vores mange tusinde dejlige brugere på en rar og humoristisk måde.

Vi har per tradition haft og har stadig et meget unikt forhold til mange af vores brugere, som gennem deres feedback jo har været med til at definere Trendsales, som vi kender til det i dag. Derfor opfatter vi lidt vores brugere som vores ægtefæller og fandt derfor på ideen om kobberbrylluppet. For hvem synes ikke, at det er lidt sjovt at blive vækket af et hornorkester?”, siger Eva Kemp, underdirektør Trendsales, om kampagnen.

Sammen med de filmkyndige og kreative producere fra HAWAII Film, har Trendsales ønsket at skabe et levende og autentisk kampagneudtryk, som portalens brugere kan identificere sig med.

Resultatet er udover et stort konkurrencesite med masser af kobberpræmier i kobberbrylluppets ånd, også blevet til en kampagnefilm, hvor Trendsales i fællesskab med HAWAII Film har været ude og overraske nogle af sitets brugere med æresport, hornorkester og alt hvad der dertil hører.

Det har virkelig været en sjov og anderledes proces for os at være med til. Vi havde egentlig planlagt at bede et par kvinder om at spille overraskede, når vi kom forbi, men HAWAII-drengene overbeviste os hurtigt om potentialet i rent faktisk at gå planken ud og lave en totalt autentisk film med virkelige reaktioner.

Det blev noget af et nervepirrende set-up, men heldigvis var alle virkelig positivt overraskede, da de først fandt ud af, hvorfor der stod et filmhold og et hornorkester i forhaven. Og brugernes reaktioner har allerede på nuværende tidspunkt været det hele værd for os, men vi glæder os selvfølgelig til at opleve, hvordan andre tager imod denne gimmick.” udtaler Eva Kemp, Trendsales.

BEDØM SELV: Hvad synes du om ideen?

LÆS OGSÅ: Talentdommer vil også hjælpe børn i Afrika

Mere fra Metroxpress

Hvad tænker du..?