Annonce
Af - 05/05-15 09:28; Opdateret: 07/05-15 15:55

Matcher din makeup med dit outfit?Matcher din makeup med dit outfit?

Det er der tilsyneladende så mange feminine sjæle, der efterhånden går op i, at to af Danmarks største webshops inden for henholdsvis mode og kosmetik har slået pjalterne sammen.

storybild

(Billede: Shutterstock)

Engang kunne man snildt slippe afsted med én enkelt læbestift, én matchende neglelak og måske en øjenskygge til at sørge for det sidste pift.

I dag forholder det sig anderledes. Hos Danmarks største modebazar Trendsales kan man nemlig se, hvordan sammenhængen mellem den rette makeup og den rette påklædning, bliver stadigt mere afgørende for mange af de kvindelige brugere.

Ud fra brugeradfærden oplever Trendsales en stigning i antallet af handler, hvor både kosmetikprodukter og tøj lægges i den virtuelle kurv på samme tid.

Før i tiden blev der handlet langt færre kosmetikprodukter, endda også med en væsentlig lavere hyppighed end hvad tilfældet er i dag.

Selvom den online bazar i forvejen bugner af forskellige second hand-fund, hvad enten det angår tøj, accessories eller kosmetik, så har Trendsales i forsøget på at imødekomme sine brugeres interesse og efterspørgsel indgået et samarbejde med Danmarks førende online skønhedsbutik Ezzence:

Ezzence er et mekka af skønhed og pleje til den bevidste forbruger. De forhandler et bredt udvalg af de bedste produkter inden for hudpleje, hårprodukter og makeup.

Med Ezzence i vores portefølje af webshops, kan vi styrke Trendsales’ position som Danmarks største kvindesite yderligere ved at give vores brugere muligheden for at handle det hele samme sted.”, udtaler Trendsales’ Shops koordinator Pauli Madsen.

Hos kosmetikgiganterne er man heller ikke i tvivl om potentialet i at tilføje Trendsales som salgskanal ved siden af deres i forvejen succesfulde webshop:

Vi har længe set en naturlig kobling mellem tøj og kosmetik – det er vi glade for, at Trendsales også har fået øjnene op for, og vi er overbeviste om, at dette match kan gå hen og blive en gevinst for alle parter – såvel brugere som virksomhederne i mellem.

Vi er stolte af, at Trendsales har givet os muligheden for at markedsføre vores produkter gennem deres efterhånden enorme fællesskab af modebevidste kvinder med sans for de unikke varer.”, udtaler Ezzences CEO, Eric Sørensen.

Ezzences shop-in-shop vil allerede nu være tilgængelig i Trendsales’ Shops-univers, som består af mere end 110.000 forskellige nye produkter ved siden af markedspladsens berømte second hand-bazar.


LÆS OGSÅ: Skal du være Danmarks næste trendsætter?

LÆS OGSÅ: Verdensmestre i bæredygtig shopping

Mere fra Metroxpress

Hvad tænker du..?