Annonce
Af - 13/03-15 14:08; Opdateret: 13/03-15 15:44

Trendsales revolutionerer nettetTrendsales revolutionerer nettet

Modebazaren fejrer lige nu kobberbryllup med sine brugere - blandt andet ved at uddele gratis shoppe-net. Men interessen for de praktiske net har fået bazaren på overarbejde.

storybild

Det var egentlig tiltænkt som en sjov lille treat til de mest trofaste brugere af Trendsales.

Modebazaren har helt eksklusivt fået produceret et limited edition Trendsales-net, så deres brugere kunne få et smart og praktisk sted at opbevare alt det tøj, som de har sat til salg gennem bazaren.

Efter bare 4 dage har modebazaren dog været tvunget til at indse, at den første ordre af net simpelthen ikke stod sig mål med den efterfølgende efterspørgsel.

Derfor har Trendsales sendt endnu en ordre afsted på de sort-hvide shoppe-net.

Bestillingerne går dog så hurtigt, at man stadig skal skynde sig, hvis man vil gøre sig forhåbninger om et af de eftertragtede net, fortæller underdirektør Eva Kemp.

Om efterspørgslen skyldes, at nettene uddeles kvit og frit, eller om Trendsales har ramt et ømt punkt hos de danske kvinder, vides endnu ikke. Men Eva Kemp selv er overbevist om, at det skyldes funktionaliteten og det knap så genkendelige farveudtryk:

"Vi håber jo, at det er fordi, at der er så mange, der synes det er en god idé at have et godt sted at opbevare det tøj, man har sat til salg. Omvendt må vi nok også erkende, at der nok er rigtig mange, der ser det praktiske i vores net her.

Det er måske lidt mindre opsigtsvækkende at tage med på stranden eller på weekendturen sammenlignet med andre mere blå-gule versioner på markedet.", udtaler underdirektøren. Formentligt med henvisning til et svensk møbelfirmas ikoniske bærepose.

Trendsales har efter massiv efterspørgsel valgt at sætte et maksimum på det daglige antal af bestillinger. Således frigives der hver dag maks. 500 nye net, så forsendelsen kan følge med.

LÆS OGSÅ: Viral kampagne: Sådan er du aldrig blevet vækket

LÆS OGSÅ: Verdensmestre i bæredygtig shopping

Mere fra Metroxpress

Hvad tænker du..?