Af Michael Schmidt - 14/09-16 08:34

Digitalt samarbejde forener street og luksusDigitalt samarbejde forener street og luksus

Luksusmærket Marni sætter sit fingeraftryk på sko fra Dr. Martens, Reebok, Timberland og Vans for webplatformen Zalando.

storybild

(Billede: PR)

En rabatkode er ikke længere nok, når man skal fange forbrugernes opmærksomhed på nettet. Det har mange webshops luret og derfor skabt gennemførte digitale universer, som gør dem til selvstændige brands.

LÆS OGSÅ: Billedeserie fejrer kvindekroppen i alle afskygninger

Berlin-baserede Zalando.dk har længe markeret sig ved at udfordre onlinemodens status quo med events, samarbejder og ikke mindst en årlig modeblogpris.

Nu er webuniverset på banen i samspil med det farveglade italienske luksusmodehus Marni, der fortolker skodesigns fra de kendte fodtøjsmærker Dr. Martens, Reebok, Timberland og Vans.

LÆS OGSÅ: Populært dansk magasin lukker

Det er resulteret i en minikollektion bestående af 19 designs, der afbalancerer mærkernes æstetiske universer med Marnis kunstneriske signaturstil i efter sigende uventede kombinationer.

Kollektion lanceres på Zalando.dk den 27. oktober under hashtagget #StepIntoMarni. Et slogan, der ligesom de nye designersåler, vil være at spotte hos digitale influencers verden over.

LÆS OGSÅ: Her er den nyeste hårtrend på Instagram

Mere fra Metroxpress

Hvad tænker du..?
Mere fra Metroxpress

Annonce



Mere fra Metroxpress