Af Amira Høg Daimar - 11/05-16 09:48

Beyoncé lancerer ’Lemonade’-kollektionBeyoncé lancerer ’Lemonade’-kollektion

En citron-emoji og sangcitater som »I ain’t sorry« pryder en ny kollektion af merchandise, der ledsager Beyoncés visuelle album ’Lemonade’.

storybild

(Billede: PR)

Få uger efter at udgivelsen ’Lemonade’ blæste verden omkuld, lancerer Beyoncé en kollektion af officielt merchandise inspireret af det visuelle album.

LÆS OGSÅ: Magasinet Vogue fylder 100 med hertuginde Kate på forsiden

Kollektionen er sammensat af T-shirts med stilbilleder af sangerinden fra musikvideoerne, en sweatshirt med ’Lemonade’ skrevet i gult og en tanktop med teksten »I ain’t sorry« foran og »boy bye« på ryggen, taget fra sangen ’Sorry’, der også indeholder den efterhånden berygtede sætning »Becky with the good hair«.

LÆS OGSÅ: MODE: Monki fletter fingre med feministisk kunstner

Dertil kommer iPhone-covers og ikke mindst en kasket broderet med en citron-emoji, som er blevet et flittigt brugt symbol for sangerindens album på de sociale medier.

Den opmærksomme Beyoncé-fan vil vide, at der straks efter frigivelsen af ’Lemonade’ blev produceret en lang række falsk merchandise med albummets tekster påtrykt, men efterligningerne kan selvfølgelig ikke måle sig med de Beyoncé-godkendte design.

LÆS OGSÅ: Digitalt mærke designer efter kundernes ønske

Priserne rangerer fra 160 til 390 kroner, og du kan finde hele kollektionen på Beyonce.com.

Mere fra Metroxpress

Hvad tænker du..?
Mere fra Metroxpress

Annonce



Mere fra Metroxpress