Af Amira Høg Daimar - 10/03-15 09:14; Opdateret: 11/03-15 09:28

Dansk modeprofil teamer op med Gina TricotDansk modeprofil teamer op med Gina Tricot

Den danske modeblogger og stylist Pernille Teisbæk har på få år opnået status som internationalt stilikon, der hyldes som streetstyle-fænomen af Vogue og følges af knap 200.000 på Instagram.

storybild

Senest har den danske modeprofil tilført Gina Tricots nye kollektion sit personlige touch som led i kampagnen ’The Scandinavian It Girls’. Teisbæk har udvalgt sine favoritter blandt butikskædens forårsnyheder, som hun har stylet med udgangspunkt i sin egen minimalistiske stil i sort og hvid.

LÆS OGSÅ: Hvad er der galt med det her billede?


»Kollektionen passer perfekt til min personlige stil. Jeg vælger at style med mange lag på lag-kombinationer. I denne styling er jeg gået et skridt videre, end jeg normalt plejer at gøre – mest for at lave et statement«, siger Pernille Teisbæk om samarbejdet.

LÆS OGSÅ: TV: Unge venter 70 timer i kulden på et par nye sneakers


Gina Tricots kampagne består desuden af den svenske stylist Emma Elwin, der har sammensat en økologisk kollektion med fokus på bæredygtighed, og den norske modeblogger Hanneli Mustaparta, som sætter spot på forårets vigtigste trends.

LÆS OGSÅ: Gigant-koncern dropper salg af kaninpels efter heftige protester


Både kampagne og tøj kan findes online på Ginatricot.com

LÆS OGSÅ: Modebranchen indfører stramme regler i kølvandet på Cover-skandalen

Mere fra Metroxpress

Hvad tænker du..?
Mere fra Metroxpress

Annonce



Mere fra Metroxpress