07/10-15 07:10

Lily Allen teamer op med Vero ModaLily Allen teamer op med Vero Moda

Den britiske sangfugl har fremtryllet en kollektion for danske Vero Moda med masser af attitude til highstreet-priser.

storybild

Lily Allen reklamerer for Vero Moda. (Billede: Polfoto)

Fem måneder er gået, siden den danske butikskæde Vero Moda løftede sløret for et forstående samarbejde med sangerinden Lily Allen.

I mellemtiden har Lily Allen været ansigt for Vero Modas efterårskollektion, ’Turn Off the Seasons’, og nu er det blevet tid til at se nærmere på den ventede fælleskollektion, som er opstået i tæt samspil mellem Lily Allen og Vero Modas designteam.

LÆS OGSÅ: Disse butikker siger nej til pels

Attitude er nøgleordet i kollektionen, der udspringer fra Lily Allens egen stil. Tøjet spænder derfor bredt, fra overtøj og monokrome prints, over det mere feminine, herunder en sølvkjole med krave, til en stribe komfortable denimdesign.

Siden Lily Allen brød frem på musikscenen i 2006, har hun været helt sin egen. Sangerindens selvstændighed har gjort hende til et forbillede for andre kvinder, og hun udtrykker blandt andet sin stærke personlighed gennem mode. Det gjorde Lily Allen til et oplagt valg for Vero Moda, da hun personificerer den attitude, Bestseller-brandet vil formidle til sine kunder.

LÆS OGSÅ: WTF: Vanvittigt modeshow - kan du gætte hvad denne taske er lavet af?

- Lily Allen var et åbenlyst valg for os. Hun er en self made woman, som er kommet rigtig langt ved bare at være sig selv. Netop den attitude har en stærk appel for os, og det er meget sådan, vi også ser verden, udtaler Thomas Bay, marketingschef i Vero Moda.

Du kan få fingrene i kollektionen fra den 11. november.

LÆS OGSÅ: GALLERI: Du gætter aldrig, hvad den seneste hår-trend i Kina går ud på

Mere fra Metroxpress

Hvad tænker du..?
Mere fra Metroxpress

Annonce



Mere fra Metroxpress