Af Michael Schmidt - 26/10-16 04:08

Et friskt pust fra Kenzo x H&MEt friskt pust fra Kenzo x H&M

Godt humør og luksusmærkets farverige rødder er omdrejningspunktet for den sprælske kollektion, som Kenzo har skabt i samarbejde med H&M.

Bildstrecke im Grossformat »

Til tonerne af kultsangen ’Express Yourself’ sendte Kenzo i sidste uge et hav af humoristiske dansere og fløjtende modeller ned af catwalken for at præsentere samarbejdet med H&M.

LÆS OGSÅ: Galleri: Kenzo og H&M går sammen

Danseshowet i New York var instrueret af modelegenden Jean-Paul Goude og satte ikke bare bevægelse i tøjet, men fik også modefolket op af stolene, så catwalken endte i én stor fest med livemusik fra Ice Cube.

- Aftenen var en hyldest til alt det, vi elsker ved Kenzo x H&M – en sjov, livlig og overraskende blanding af forskellige verdener … et show, vi aldrig vil glemme, lyder det fra mærkets designere Carol Lim og Humberto Leon i en pressemeddelelse.

LÆS OGSÅ: Se de første billeder af Kenzo's H&M-kollektion

Mærkets stemningsfyldte tilgang er et friskt pust i en digital tidsalder, hvor designere prøver at knække koden for, hvordan fysiske catwalkshows kan holde sig relevante.

Om Kenzos farverige kæmpefest er løsningen er svært at sige, men det glade danseshow skiller sig uden tvivl ud i mængden og er tro mod mærkets ry for storslåede modefester.

LÆS OGSÅ: H&M fortsætter eksklusivt og hypet designsamarbejde

Samarbejdet, der lander i H&M-butikker den 3. november, er generelt en hyldest til mærkets modearv og fortolker Kenzo-design fra mere end fire årtier, håndplukket af designerduoen.

Mere fra Metroxpress

Hvad tænker du..?
Mere fra Metroxpress

Annonce



Mere fra Metroxpress