Af Trivago - 26/02-16 08:41

LISTE: Her er de 11 vildeste hotelklagerLISTE: Her er de 11 vildeste hotelklager

I samarbejde med hotelsøgesiden www.trivago.dk har vi samlet 11 vilde klager, som gør, at du måske vil værdsætte hotelpersonalets slid lidt mere, næste gang du tjekker ind på et hotel.

storybild

Portrait of a young woman pulling her hair (Glow Images via AP Images) (Billede: AP Images)

Som hotelansat må man udvise forståelse og en masse tålmodighed, når hotellets gæster er utilfredse med tingenes tilstand. Engang imellem modtager hotellerne dog klager, som kan slå selv den mest erfarne receptionist, hoteldirektør eller tjener ud.

Besøg www.trivago.dk her.

En gæst på et hotel på Fuerteventura klagede til hoteldirektøren over at der var for meget vind på stranden. Hun bad ham sørge for, at vindmøllerne blev slåede fra, for at mindske vindstyrken.


En gæst ønskede sine penge tilbage fordi hendes badedragt var falmet i solen efter hun havde badet i hotellets pool og der ligget i solen.

En gæst ønskede at få sit ophold gratis, fordi hun ikke kunne finde frem til hotellet ved hjælp af sin GPS-enhed.

Et firestjernet hotel i Østrig modtog en klage over, at hotellets hårtørrer var for tung. Hotellet måtte love gæsten, at de ville købe en ny hårtørrer.

En gæst på et hotel i England ringede til hotellets reception; sengen var, efter hans mening, for høj, og han bad derfor personalet om at skære benene af sengen, så den kunne blive lavere.

En gæst ønskede sine penge tilbage, fordi hotellets sengetøj, efter hans mening, ikke passede til de øvrige farver, som værelset var indrettet i – specielt gardinerne.

På et hotel i Australien, brugte en gæst lang tid på at advare personalet om, at han var allergisk over for tomater, og at de derfor ikke måtte putte tomater i hans mad eller i nærheden af hans tallerken. Derefter bestilte han Pasta Napoletana. Personalet påpegede, at saucen indeholder tomat, hvortil gæsten svarede: "Nåmen, jeg er ikke allergisk over for tomater som er hakkede."

En gæst ringede til receptionen for at klage over, at de ikke kunne forlade rummet. Døren eller låsen var dog ikke noget problem, men gæsten havde spottet vil-ikke-forstyrres-skiltet og turde derfor ikke åbne døren.

Et par, som havde bestilt en pizza via Room Service, ringede til receptionen og bad personalet komme op på værelset. Her fremviste de et par lange, mørke hår, som lå på deres pizza. Både tjener og kok havde dog lyst hår eller var skaldet, så hotelejeren vidste straks, at håret kom fra gæsten. For at undgå dårlig stemning, beklagede hun hændelsen, og spurgte, hvad hun kunne tilbyde som godtgørelse. “En flaske Dom Pérignon” lød svaret. Gæsterne fik dog en lidt billigere flaske Cava, frem for Champagne til over 1000 kr.

En gæst klagede over misvisende hotelbeskrivelse. Gæsten havde læst at værelset havde et veludstyret køkken. Dette var gæsten ikke enig i, da køkkenet manglede en æggedeler.

Et par klagede over, at en fremmed hund, som de havde fundet på stranden, ikke måtte opholde sig på hotelområdet. De hævdede at det var dyremishandling.

Mere fra Metroxpress

Hvad tænker du..?
Mere fra Metroxpress

Annonce



Mere fra Metroxpress