Af - 09/12-15 14:32; Opdateret: 09/12-15 15:20

TV: Sådan reagerer folk  på H2O's comeback-forsøg til modeverdenenTV: Sådan reagerer folk på H2O's comeback-forsøg til modeverdenen

Metroxpress har været en tur på gaden i hvide sokker og badesandaler for at høre, om folk er klar til, at H2O igen indtager Danmark.

Metroxpress har været en tur på gaden i Aarhus for at høre, om folk er klar på H2O's store comeback. Se video i større format i vores videosektion Videoportal

Legendariske H2O er på vej tilbage, hvilket bør betyde, at klipklapper og hvide sokker snart vil pryde gadebilledet igen, ligesom de gjorde det for 20 år siden.

Bortset fra et par enkelte unge drenge var der dog ikke meget opbakning, da metroxpress gik på gaden for at høre, om aarhusianerne var klar til at hoppe i et par H2O-badesandaler - ligesom vi forresten selv havde gjort på en råkold december-dag (det kan ikke anbefales...)

Er du interesseret i nyheder fra Aarhus, så like MX AARHUS her.

- Den dag, hvor jeg køber en campingvogn og tager på camping i stedet for på storbyferie, der kunne jeg måske godt finde på at købe et par H2O-klipklapper, men ellers er det ikke rigtigt noget for mig, siger Sebastian Skarby, og heller ikke kæresten Stinne Johansen er meget for at gå i H2O.

- Det skulle kun være for at have et par derhjemme til, når man skal ud med skraldespanden eller sådan noget, siger hun.

LÆS OGSÅ: Husker du klipklapperne? Nu bliver H2O moderne igen

Det bliver heller ikke mere positivt, hvis man tager det ligeså klassiske hvide H2O-strømper på sammen med badesandalerne.

- Det har jo altid været et populært modetræk blandt mænd over 40 år, men jeg ville aldrig selv gøre det, lyder det lettere sarkastisk fra Morten Mørch, der dog mener, at metroxpress' udsendte godt kan bære dem med en vis stil.

LÆS OGSÅ: Modeuge: Henrik Vibskov og H2O lancerer badetøj

Bag H2O-comebacket står de to unge Aarhus-iværksættere Steffen Larsen og Nikolaj Valentin, kendt fra tøj- og livsstilsbutikken S.T. Valentin, der har fået ansvaret for at bringe H20 tilbage i frontlinjen på det danske modemarked.

Metroxpress var også et smut forbi butikken for at høre lidt mere om deres H2O-satsning. Du kan se videoen herunder, og ellers har vi tidligere på ugen snakket med dem om, hvordan det er at skulle relancere det legendariske brand.

LÆS OGSÅ: Brystbombe fra 80'erne optræder på københavnsk diskotek til næste år



LÆS OGSÅ: Magasin spår: 25 gaver, der vil ligge under dit juletræ

LÆS OGSÅ: De tror de bliver røvet, men så begynder 'gangsterne'at synge

LÆS OGSÅ: Topmodellen Nina Agdal deler nøgenbillede på Instagram

LÆS OGSÅ: Modern Family-skuespiller udsat for 'slut shaming': Her er hendes stærke svar

Mere fra Metroxpress

Hvad tænker du..?
Mere fra Metroxpress

Annonce



Mere fra Metroxpress