Af Metroxpress - 14/09-15 18:57

Fejl: Metroxpress undskylderFejl: Metroxpress undskylder

Metroxpress har på nettet bragt en billedetekst, der ikke skulle være bragt.

storybild

Mandag eftermiddag er der sket en teknisk fejl, hvor et billedgalleri i nogle timer har været muligt at finde på mx.dk til en historie, der aldrig blev bragt.

Billedgalleriet rummede ved en fejl i den tilhørende billedtekst en oplysning, som ikke skulle have været offentliggjort, om forhold i forbindelse med grevinde Alexandra og Martin Jørgensen skilsmisse. En oplysning, som metroxpress ikke havde belæg for at skrive.

Det er med andre ord en brøler på linje med, da DR ved en fejl udskrev folketingsvalget før tid i deres nyheds-app, eller når aviser eller andre nyhedsmedier ved en fejl bringer en på forhånd forberedt nekrolog, før hovedpersonen faktisk er død.

Oplysningerne er nu fjernet fra mx.dk, og metroxpress undskylder.

Mere fra Metroxpress

Hvad tænker du..?
Mere fra Metroxpress

Annonce



Mere fra Metroxpress