Af - 16/10-15 10:51; Opdateret: 16/10-15 11:28

Dansk burgerbar-ejer til kunde: 'Du havde en ubehøvlet præmenstruel entré'Dansk burgerbar-ejer til kunde: 'Du havde en ubehøvlet præmenstruel entré'

Amalia klagede over ny dansk, burgerrestaurant og fik svar fra ejeren: 'Jeg servicerede dig med en kold burger og varme, slatne pomfritter med henblik på at undgå fremtidige besøg fra dig'.

Bildstrecke im Grossformat »

Her kan du læse Amalia Somerhalder Papes klage og Iversen's Corners svar i deres fulde længde og få flere nuancer i sagen fra Amalia Somerhalder Pape.

- Det er rigtig, rigtig dårlig servicestil at skrive sådan noget. Dårlig arbejdspolitik. Jeg tænkte 'hold da op' og blev virkelig skuffet over deres svar. Jeg havde forventet, at de skrev, at de var kede af det.

Sådan siger 19-årige Amalia Somerhalder Pape til metroxpress, efter at hun fik et noget utraditionelt og ret "frisk" svar fra burgerrestauranten Iversen's Corner, da hun skrev en klage på firmaets Facebookside.

LÆS OGSÅ: Topshop ændrer stil efter kunde-klage

'Det hele startede', da Amalia Somerhalder Pape onsdag 14. oktober bestilte en bacon cheese i den nyåbnede burgerrestaurant, der ligger i Ryomgård på Djursland.

Men hendes burger kom, ifølge Amalia, hverken til tiden og smagte heller ikke, som hun havde håbet. I sin klage på firmaets Facebook, skriver hun blandt andet:

LÆS OGSÅ: Pigefestival anklages for forskelsbehandling

- Jeg synes, at der var så dårlig service. 45 minutters ventetid, trods at jeg fik at vide, at det tog 15 minutter, skriver Amalia Somerhalder Pape på restaurantens Facebook og tilføjer:

- Da jeg kommer hjem, er burgerne ufattelig kolde og ikke særlig lækre. Det eneste, som faktisk var varmt, var den store omgang pomfrit, men de var til gengæld ufatteligt slatne og ikke spor sprøde.

Hun konkluderer, at hun ikke vil købe mad derfra igen, og afslutter sin besked med: 'SKOD SKOD SKOD'.

LÆS OGSÅ: Kvinde diskrimineret af natklub: Får 5000 i erstatning

Undskyldning, forklaring og store løfter om at oppe sig, plejer normalt at være firmaernes svar på dårlige kundeoplevelser, men ikke når det drejer sig om Iversen's Corner.

Ejerne kvitterede nemlig på Facebook med:

Efter din ubehøvlede, Præmenstruelle entré, besluttede jeg mig for at servicere dig med en kold burger og varme, slatne pomfritter med henblik på at undgå fremtidige besøg fra dig.
Sådan lyder noget af det svar, som Amalia Somerhalder Pape fik fra Iversen's Corner.

LÆS OGSÅ: Handicaphjælper fyret fra skole - fordi han er mand

Jeg kan godt se det sjove i deres svar, men det havde været mere sjovt, hvis det havde været en klage med et blink i øjet. Jeg havde faktisk en rigtig rigtig skidt oplevelse. Det var ikke kun mig, det gik ud over. De to burgere skulle jeg dele med min familie.
Sådan siger Amalia Somerhalder Pape til metroxpress.

Det har endnu ikke været muligt for metroxpress at få kontakt til Iversen's Corner.


LÆS OGSÅ: Han fik ét stykke bacon for lidt og skrev sjov klage - fik et noget uventet svar

LÆS OGSÅ: Er det verdens sørgeligste sandwich?

Mere fra Metroxpress

Hvad tænker du..?
Mere fra Metroxpress

Annonce



Mere fra Metroxpress