Af - 30/06-16 20:05

Jakob fik klam overraskelse i McD-menu: - Det var vold-ulækkert!Jakob fik klam overraskelse i McD-menu: - Det var vold-ulækkert!

16-årige Jakob Rasch fra Holstebro fik sig noget af en overraskelse, sidst han bestilte mad fra McDonald's.

Bildstrecke im Grossformat »

Se billedet Jakob tog af sine pomfritter i galleriet øverst.

Jakob Rasch og hans forældre var sidste torsdag på vej hjem til Holstebro, da de besluttede sig for at spise aftensmad fra en af McDonald's fastfoodkæder i Randers.

- Vi havde en lang køretur hjem og ville købe lidt mad til vejen, så vi kørte forbi Drive-In, fortæller 16-årige Jakob Rasch.

Først 20 minutter efter familien var kørt fra McDonald's, fandt Jakob ud af, at noget ikke helt var, som det skulle være i den Big Tasty Menu, han havde bestilt - og var godt i gang med at spise.

Jeg var sådan halvvejs færdig med pomfritterne, og så kan jeg se et eller andet sort nede i dem. Og så ser jeg, to friturestegte fluer og mistede fuldstændigt appetitten, fordi jeg synes, det var vold-ulækkert.

Sådan fortæller Jakob Rasch til metroxpress.

I galleriet øverst kan du se pomfritterne med de to fluer, som Jakob Rasch fortæller, han tog efter sit sidste McDonald'sbesøg.

LÆS OGSÅ: KLAMT: Hennie fandt et firben i sin burger

Da familien kom hjem til Holstebro, opforderede Jakobs forældre ham til at skrive om sin oplevelse til McDonald's.

- Jeg skrev til McDonald's inde på Facebook, hvor de skrev, at restauranten i Randers, ville kontakte mig. De undskyldte mange gange, men jeg synes alligevel, at det er et dårlig service, at de ikke tjekker maden, inden de serverer det til deres kunder, siger Jakob.

Jakobs far, Kenneth Rasch, der var med i bilen, bekræfter sin søns forklaring og fortæller, at de - her en uge efter - endnu ikke har hørt fra den pågældende McDonald's på Tørvebryggen i Randers.

- De fortalte, at de ville kontakte os yderligere, og det har de så ikke gjort, siger Jakobs far.

LÆS OGSÅ: Fem geniale tricks, der gør din McDonald's-tur meget sjovere

Se hele korrespondancen herunder.

Jakob Rasch skrev til McDonald's på Facebook, efter han fandt to fluer i sine pomfritter sankthansaften.Foto: Privat

McDonald's respons.

Mc'Donald's svar på Jakob Raschs henvendelse. Foto: Privat

På trods af den dårlige oplevelse vil Jakob ikke afvise, at han spiser burger og pomfritter hos fastfoodkæden igen. Men han vil være mere opmærksom, næste gang han sætter tænderne i noget, fortæller han.

- Jeg er ikke skræmt fra at tage på McDonald's igen, men jeg vil nok bare lige tjekke maden en ekstra gang.

Metroxpress har kontaktet den pågældende McDonald's, der beklager.

Det er vildt beklageligt, at det kan ske, og det burde ikke ske. Jeg kan kun sige, at det er vi rigtig kede af, og det er ikke noget, der er normal standart overhovdet. Jeg har ikke kendskab til lignende tilfælde i de 17 år, restauranten har eksisteret.

Lyder det fra franchisetager hos McDonalds på Tørvebryggen i Randers, Carina Dahl.

Hun forklarer, at de efter henvendelsen har tjekket op på sikkerhedsforanstaltningerne, som alle er overholdt, og at de har kontaktet Jakob.

- Vi kompenserer med, at han kan komme ned og få et gavekort, så han kan få en valgfri menu og en bedre oplevelse, hvis han har mod på at komme igen, siger Carina Dahl.

LÆS OGSÅ: Derfor smager colaen anderledes på McDonald's

Mere fra Metroxpress

Hvad tænker du..?
Mere fra Metroxpress

Annonce



Mere fra Metroxpress