Af - 14/09-16 09:55; Opdateret: 14/09-16 10:17

McDonalds har ændret smagen på en af deres største favoritterMcDonalds har ændret smagen på en af deres største favoritter

Flere af fastfood-gigantens danske kunder har bidt mærke i den nye opskrift.

Bildstrecke im Grossformat »

Hører du til en af dem, der elsker McDonalds' Chili Cheese Tops og spiser dem i tide og utide?

I så fald har du måske bidt mærke i, at de har ændret sig over de seneste måneder.

LÆS OGSÅ: Kvinde med downs syndrom hyldes efter 32 års arbejde på McDonald's

Det er der er en god forklaring på. Ifølge pressechef hos McDonalds Danmark, Pia Tobberup, er opskriften på de populære Chili Chesse Tops nemlig blevet skiftet ud med en ny.

- Chili Cheese Tops er meget populære herhjemme, og forandringerne er blevet bemærket hos danskerne, skriver hun i en mail til metroxpress.

LÆS OGSÅ: 19-årige Robert gik fra McDonalds til millionær

Der er dog delte meninger om den nye opskrift.

- Mange er positive, mens andre foretrækker det oprindelige produkt. Vi lytter selvfølgelig til begge parter, så herhjemme udvikler vi fortsat på vores Chili Cheese Tops gennem utallige tests og smagninger, tilføjer Pia Tobberup, som ikke på stående fod er bekendt med de konkrete ændringer i smagen.

LÆS OGSÅ: GALLERI: 11 HELT skøre episoder fra McDrive'en

Hun henviser i stedet til det svar, som det svenske nyhedssite Nyheter24 har fået fra McDonalds Sverige, der benytter den samme hollandske leverandør, som resten af Norden - herunder også Danmark.

Her fortæller McDonalds Sveriges pressechef, Alexandra Hempel Svenonius, følgende:

- Vi har i foråret skiftet opskrift. Paneringen er blevet sprødere, de har fået mere ostesmag og er lidt stærkere, siger hun til Nyheter24.



LÆS OGSÅ: Åd for en halv million på McDonalds: Nu er hun næsten ikke til at kende

LÆS OGSÅ: Nu kan du få alle de pommes frites du kan spise på McDonald's

LÆS OGSÅ: McDonald's overrasker: Store ændringer på menukortet

LÆS OGSÅ: AD! Kvinde gør klamt fund i sin McDonalds-burger

Mere fra Metroxpress

Hvad tænker du..?
Mere fra Metroxpress

Annonce



Mere fra Metroxpress