Af - 03/12-15 14:41

Tomme låger - julekalender fra 'lakrids-kongen' skufferTomme låger - julekalender fra 'lakrids-kongen' skuffer

Der er ikke ligefrem julestemning på Lakrids by Johan Bülows Facebook. Her klager flere skuffede kunder om tomme felter i lakridsjulekalenderen.

Bildstrecke im Grossformat »

Tomme låger, skuffede kunder. Flere kunder har åbnet lågen til en tom plads i Johan Bülows lakrids-julekalender. Her lidt fakta om danskernes julekalendervaner.

En "tom" fornemmelse.

Den sad nogle af de kunder, som havde købt lakrids/chokoladejulekalender fra Johan Bülow tilbage med, efter at have åbnet kalenderens første låger.

Bag flere af lågerne var der nemlig ingen lakrids med chokolade.

- Jeg var SÅ skuffet. Jeg havde fået kalenderen i november måned, og jeg havde i lang tid glædet mig til at åbne den. Jeg elsker hans lakridser blandet med chokolade, så jeg var mega skuffet, siger 37-årige Joan Divine fra Hørsholm til metroxpress.

Hun blev snydt for lakridschokolade 2. december, og valgte at dele sin frustration på sin Facebook.

LÆS OGSÅ: Professor jubler: 50.000 danskere deltager i 'genial' julekalender

Og hun er langt fra den eneste, der har åbnet en kalenderlåge til et tomt felt. På firmaets Facebook er det væltet ind med beskeder fra skuffede "kalenderkunder":

- Vi har købt to kalendere. I begge var låge nummer to helt tom, skriver Jens Veberg‎ på Facebook.

LÆS OGSÅ: Glædelig 1. december: Her er fem steder, du kan julehygge

Indtil videre har der kun været noget i én ud af tre låger. Har I hørt om det her er sket for flere, eller om jeg bare er rigtig uheldig?
Sådan skriver Ida Arentz Taraldsen på Facebooksiden for Lakrids by Johan Bülow.

Dog er der nogle kunder, som er i samme situation, der i opslagenes kommentarfelter forsøger at forklare problemet med, at lakridserne fejlagtigt er røget videre til andre låger. Sådan kan man nogle dage i december åbne lågen til to lakridschokolader.

LÆS OGSÅ: Her køber du julegaverne billigst på klods

Der er også den forklaring ejeren giver metroxpress:


Vi har i starten af december haft en smule låger uden indhold. Dette skyldes grundlæggende en transportskade eller for hård håndtering. Vi garanterer dog 100 procent at alle produkter findes i kalenderen – selve indlægget i kassen kan være sunket en smule grundet transport eller håndtering, og derfor kan produktet befinde sig længere nede i kassen.
Det skriver Johan Bülow i en mail til metroxpress.

Han afslutter med at skrive, at skuffede kunder til enhver tid kan henvende sig til deres kundeservice, og så vil firmaet hjælpe bedst muligt.

LÆS OGSÅ: TV: Bedstefar holder jul alene: Kan du holde tårerne tilbage?

Joan Divine må lade sig trøste med, at chokoladelakridserne tilsyneladende gemmer sig længere nede i kalenderen, men hun mener, der burde have været bedre styr på godterne.

- Nu er kalenderen ikke ligefrem billig, så derfor skal sådan noget være i orden. Jeg håber ikke, at jeg åbner flere tomme låger, siger Joan Divine.

LÆS OGSÅ: 1. december: Sådan er chancerne for hvid jul ifølge DMI

Dears, I opens the first window of my Lakrids adventtikalenteri calender- and it was empty! Opened 2 and 3 as well since...

Opslået af Sybila Pitkänen på 1. december 2015

LÆS OGSÅ: Louise giver brugte julegaver til jul - det kunne halvdelen af danskerne også finde på

Mere fra Metroxpress

Hvad tænker du..?
Mere fra Metroxpress

Annonce



Mere fra Metroxpress