Af - 07/08-15 12:32; Opdateret: 07/08-15 12:53

Kunde til Moss Copenhagen: Jeg har ikke bestilt et skrævKunde til Moss Copenhagen: Jeg har ikke bestilt et skræv

Mette Büchert fik sig en overraskelse, da hun åbnede en pakke fra tøjfirmaet Moss Copenhagen.

storybild

Billedet, som Mette Büchert smed op på Moss Copenhagens Facebookside med ordene 'Nej tak, Moss. Det her kort I har vedlagt min bestilling er ikke fashion, det er porno'. (Billede: Mette Büchert)

Da Mette Büchert åbnede en pakke med sit nye tøj fra firmaet Moss Copenhagen, fik hun så at sige mere, end hun havde betalt for.

Ud over det tøj hun havde bestilt, havde tøjfirmaet nemlig vedlagt et postkort med en nøgen kvinde, der lige præcis skjuler sit underliv med sine hænder.

- Jeg blev provokeret af det, for jeg synes det er er et postkost uden for kontekst. Jeg har bestilt jersey, ikke et skræv. Det har ikke noget med deres produkter at gøre, siger Mette Büchert til metroxpress.

LÆS OGSÅ: Kritik af stort dansk modefirma: Forholdene for unge ansatte er usle

Hun valgte derfor at skrive et opslag på Moss Copenhagens facebookside med et billede af postkortet med den nøgne kvinde og ordene: 'Nej tak, Moss. Det her kort, I har vedlagt min bestilling, er ikke fashion, det er porno'.

Nej tak, Moss. Det her kort I har vedlagt min bestilling er ikke fashion, det er porno.

Posted by Mette Büchert on Wednesday, 5 August 2015

LÆS OGSÅ: Højesteret fordobler erstatning for facebook-porno

I skrivende stund har mere end 2.300 liket opslaget, som også er blevet delt flere gange og kommenteret flittigt. Men meningerne er delte. Flere erklærer sig enige med Mette Büchert, mens andre kalder hende sippet.

- Nogle af dem der kommenterede mit opslag skrev, at det var hvad man kunne forvente. Men det mener jeg ikke, man skal forvente, lyder svaret fra Mette Büchert, som bestemt ikke mener, hun er sippet.

Moss Copenhagen har endnu ikke svaret på Mette Bücherts henvendelse. Hun venter stadig på en forklaring fra tøjfirmaet.

LÆS OGSÅ: Nøgen-selfies er ny, viral kunst

- Jeg synes som minimum, de må reagere, når de bliver kontaktet, fordi de har stødt en del af deres kundegruppe, lyder det fra Mette Büchert.

Metroxpress har været i kontakt med Moss Copenhagen for at få en kommentar til klagen fra Mette Büchert, men administrerende direktør Jens Geppel har ikke ønsket at kommentere sagen.

Mere fra Metroxpress

Hvad tænker du..?
Mere fra Metroxpress

Annonce



Mere fra Metroxpress