Af - 04/01-16 10:20; Opdateret: 04/01-16 13:20

Majbritts søn blev frygtelig syg, men så fik hun hjælp fra en uventet kantMajbritts søn blev frygtelig syg, men så fik hun hjælp fra en uventet kant

Da Majbritt Nielsens søn pludselig blev frygtelig syg, fik hun hjælp, som hun sjældent vil glemme.

storybild

- En kæmpe tak til jeres vidunderlige medarbejder i jysk i sorø i dag. Hun var guld værd.

Sådan lyder de rosende ord fra Majbritt Nielsen på JYSKs Facebook-side. Forleden var hun på vej ind i en af JYSKs butikker i Sorø, da hendes søn Mathias pludselig kastede op i bilen.

- I det jeg åbner bildøren, siger min søn på tre, at han har ondt i maven, og to sekunder senere brækker han sig ud over det hele. Jeg får bakset ham ud af bilen og tager hans jakke af, men han er stadigvæk sølet ind i bræk, skriver hun i opslaget.

LÆS OGSÅ: Cult-direktør følte sig forfulgt af Skat - får skattesmæk

I stedet for at tage hjem igen tager hun chancen og går med sin søn ind i butikken. Uden at vide, hvad hun kunne forvente springer en medarbejder straks til, da hun spørger efter et toilet. Medarbejderen giver hende både en pose og klude, som hun kan vaske Mathias med.

Og da hun er færdig med at få brækket af den stakkels dreng, kommer medarbejderen også med en lille gave.

- Da jeg har fået pakket hans tøj ned og vasket ham, er hun så sød, at hun har fundet en skjorte, han kan få på, og et gammelt dynebetræk han kan pakkes ind og ikke bliver til is i dagens vejr. Og så han ikke skal sidde oven i resterne ude i bilen, fortæller Majbritt Nielsen.

LÆS OGSÅ: Ida udgiver bog med saftige sms'er fra mænd: Her er utro mands frække beskeder

I stedet for at skulle fryse i turen tilbage til bilen lader Majbritt Mathias stå ved kassen, mens hun henter den. Det bliver han i første omgang en smule ked af, men da hun kommer tilbage er humøret vendt.

Den behjælpsomme JYSK-medarbejder har taget sønnen med om bag kassen, snakket ham til ro og talt om, at nu kunne han arbejde der med den nye skjorte.

LÆS OGSÅ: Jysk Burger King lukker efter shitstorm

- Det var en fantastisk oplevelse ud af en meget øv situation. Det var den bedste service, jeg nogensinde har fået, og min søn snakker stadig om hende her til aften og siger, at 'hun er sød mor', og siger han også vil arbejde i JYSK, når han bliver stor, for han har en fin bluse.

Mange tusinde mennesker har læst og liket Majbritts opslag. Her kommer de med rosende ord til den venlige medarbejder.

- Jeg havde slet ikke regnet med, at så mange ville se det. Jeg havde måske regnet med, at nogle hos JYSK ville se det og måske sende noget til hende, som hjalp os, siger Majbritt Nielsen til metroxpress.

Hun fortæller samtidig, at Mathias bestemt heller ikke har glemt episoden.

- Han snakkede også om skjorten her til morges. Hvor han sagde, hun var sød, altså damen, der hjalp os, fortæller moren.

LÆS OGSÅ: Taget på fersk gerning: Buschauffør spiller mens hun kører

Gennem Facebook-opslaget fik Majbritt kontakt til en Majken, som var JYSK medarbejderen, som hjalp dem.

- Jeg fik sagt tak og fortalt, at vi var kommet hjem i bad. Jeg tror det, var meget rart for os begge at få en lille opdatering, slutter hun.

Her kan du læse hele opslaget:

En kæmpe tak til jeres vidunderlige medarbejder i jysk i sorø i dag. Hun var guld værd 😇.Jeg ville ind og kigge på hå...

Posted by Majbritt Irming Nielsen on Sunday, January 3, 2016

LÆS OGSÅ: Syv sure smileys: 'Jyllands største slikbutik' får bøder for insekt-lort

Mere fra Metroxpress

Hvad tænker du..?
Mere fra Metroxpress

Annonce



Mere fra Metroxpress