Af - 04/06-16 16:34; Opdateret: 04/06-16 16:45

Michael skrev sjov klage til Bilka: Fik genialt svarMichael skrev sjov klage til Bilka: Fik genialt svar

- Jeg har talt med vores støvsugeransvarlige, og jeg har desværre en dårlig nyhed til dig...

storybild

Arkivfoto (Billede: Scanpix/Claus Fisker)

Torsdag skrev en Bilka-kunde en klage, der absolut er i den sjovere ende. Klagen endte også med at få et temmelig humoristisk svar tilbage.

På to dage er den gode humor blevet delt mere end 400 gange og har tiltrukket næsten ti gange så mange opadvendte Facebook-tomler.

Michael Jensen havde købt en støvsuger af mærket Nilfisk, men skriver i et meget delt opslag på Bilkas Facebook-side, at han synes, at der manglede den kvinde, der var et billede af ude på kassen sammen med støvsugeren.

LÆS OGSÅ: Lille pige udgiver sig for at være sin far i genialt brev

- Har I mulighed for at sende en eller skal jeg køre i Bilka igen og få den byttet?, skriver kunden til Bilka.

LÆS OGSÅ: 22-årig udsat for Tinder-racisme: Se hendes geniale svar

Heldigvis var der et svar fra Bilka, der næsten var sjovere end selve kundens opslag.

- Logistikken omkring at skulle lave lufthuller i kassen (der for øvrigt skulle have været meget større) så damen ville overleve turen ud til dig, viste sig ganske enkelt at være for krævende. Det fandt producenten desværre ud af alt for sent i processen til at ændre billedet på indpakningen, skriver Mille fra Bilka.

Til slut anbefaler Bilka, at Michael måske skal lede efter kvinden på Tinder.

LÆS OGSÅ: Gæst brokkede sig over autist-tjener: Her er det geniale svar

Se hele svaret nedenfor.

LÆS OGSÅ: McDonald's gjorde grin med Burger King: Se det geniale svar

Den sjove stemning var dog ikke kun imellem kunden og indkøbskæden. En anden kunde fortæller, at han har en af de kvindelige modeller, der ses på støvsugerkasserne derhjemme, men at hun aldrig bruger rengøringsmaskinen.

Se opslaget nedenfor.

Mere fra Metroxpress

Hvad tænker du..?
Mere fra Metroxpress

Annonce



Mere fra Metroxpress