Af - 14/08-15 11:38

TV: Kan du se, hvorfor folk vil have taget denne reklame af nettet?TV: Kan du se, hvorfor folk vil have taget denne reklame af nettet?

En australsk vinproducent får på puklen på de sociale medier for at udstille kvinder i denne reklame.

Bildstrecke im Grossformat »

En australsk vinproducent har lanceret en ny reklamevideo, hvor et strategisk placeret vinglas i kombination med hashtagget #TasteTheBush har vakt røre på flere sociale medier.

Udskift det engelske 'bush' med det danske 'dusk' og smag så grundigt på det. Så har man humlen i en sag, der har fået adskillige netbrugere til at mene, at der er sat en ny rekord i dårlig smag i reklamefilm. Det skriver Independent.

Se den omstridte reklame fra Premier Estates Wine nedenfor.

Indslaget er udtænkt af reklamebureauet Saatchi Masius fra London, der har beskrevet tonen i reklamen som et udtryk for 'klassisk britisk humor.' Det er dog en mærkat, som brugerne på Twitter er dybt uenige i.


LÆS OGSÅ: Kan du se, hvorfor folk er rasende over dette billede?

En del mener, at der er tale om et håbløst forældet syn på kvinder.



LÆS OGSÅ: GALLERI: Gjort til grin! Lummer Ronaldo kunne ikke forstå en afvisning

Nogle har også set den åbenlyse association til kvinders menstruation.


Smag på busken


En enkelt Twitter-bruger mener, at der ikke er noget, der kan sælge vin som at hentyde til at udføre oralsex på kvinder.

LÆS OGSÅ: HOV! McDonald's-kunder fik en sideorder porno


Der findes dog også en del, der er begejstrede for hashtag i kombination med billede.


LÆS OGSÅ: TV: Se reklame, der får ostegigant til at rase over porno-gigant

LÆS OGSÅ: TV: 'Frække' tulipaner? Hvad tror Christophers fans hans nye single i virkeligheden handler om

Mere fra Metroxpress

Hvad tænker du..?
Mere fra Metroxpress

Annonce



Mere fra Metroxpress