Af - 18/09-16 18:45; Opdateret: 18/09-16 20:38

Ny kampagne fra H&M hylder hår i armhulen og deller på mavenNy kampagne fra H&M hylder hår i armhulen og deller på maven

H&M hylder normale kvinder i deres nye kampagne.

Det bliver mere og mere udbredt at droppe helt tynde modeller og skrue ned for fotoredigeringen blandt modehuse, og nu hopper den svenske modegigant H&M med på vognen.

I deres nye reklamefilm for efterårs- og vinterkollektionen, hylder butikskæden helt almindelige kvinder, der ikke har veltrænede maver og glatbarberede kroppe.

LÆS OGSÅ: TV: Model går topløs gennem New York i den gode sags tjeneste

H&M bruger et remix af Tom Jones-klassikeren 'She's a Lady' som baggrundsmusik i videoen, hvor modeller som den fregnede Adwoa Aboah, transseksuelle Hari Nef, et lesbisk par og den 72-årige Lauren Hutton, der tidligere har vakt opsigt med sine kritiske udtalelser om kropsfikseringen i Hollywood.

Tøjkæden promoverer deres nye kampagne under hashtagget #Ladylike på sociale medier, hvor den har fået en positiv modtagelse.


LÆS OGSÅ: 11 fyre afslører detaljer om deres første møde med en vagina


Mere fra Metroxpress

Hvad tænker du..?
Mere fra Metroxpress

Annonce



Mere fra Metroxpress