Af - 06/10-16 11:02

7-årig dreng mistede sin elskede figur: LEGOs svar er helt genialt7-årig dreng mistede sin elskede figur: LEGOs svar er helt genialt

En kundeservicemedarbejder hos LEGO svarede en 7-årig dreng, der havde mistet sin elskede figur, og er nu gået helt viralt på internettet.

Bildstrecke im Grossformat »

Der findes god kundeservice. Og så findes der uovertruffen kundeservice, der kan få hele internettet til kollektivt at blive rørt.

En LEGO-medarbejders svar til en 7-årig dreng er således blevet delt overalt på sociale medier den sidste halvanden uge, hvor over 100.000 har interageret med opslaget på Twitter.

LÆS OGSÅ: Ældre ægtepar måtte ikke bo sammen - her bliver de genforenet

Det kan man godt forstå. 7-årige Luka fra USA havde taget sin LEGO-figur med i supermarkedet, skriver han i en rørende mail:

'Med alle de penge, jeg fik til jul, købte jeg Ninjago-sættet fra 'Ultrasonic Raider'. (...) Min far tog mig med i Sainsburys (red. amerikansk supermarked) og sagde, jeg skulle lade mine figurer ligge derhjemme, men jeg tog dem med og tabte Jay ZX i butikken, da den faldt ud af min jakke. Jeg er så ked af at have tabt ham. Far sagde, jeg skulle sende jer en email for at se, om I ville sende mig en anden. Så lover jeg aldrig at tage ham med ud og handle igen. Tak.'

LÆS OGSÅ: Mikkel Kryger er blevet far: Skriver rørende brev til sin søn

Virkelig sød mail, endnu sødere svar. Hvor Richard, som kundeservice-medarbejderen hedder, bare kunne have sendt et standard-svar om, at LEGO ikke kan erstatte mistede figurer, valgte han i stedet at glæde den 7-årige dreng - udover det sædvanlige. Det skriver Babble.

LÆS OGSÅ: Se den rørende forvandling: Hvalpen Oliver var døden nær, da han blev fundet

'Normalt ville vi bede dig om at betale for en ny, hvis du mister en af dine mini-figurer og ville have en ny. Mine chefer fortalte mig, at jeg ikke kunne sende dig en ny gratis, da du selv mistede den, men jeg besluttede mig at ringe til Sensei Wu (red. en LEGO-karakter) for at se, om han kunne hjælpe.

Og Sensei Wu var selvfølgelig klar på at hjælpe. Læs hele den rørende mail i galleriet øverst.

LÆS OGSÅ: Smart Starbucks-ansat: Sådan straffer jeg grove kunder

Mere fra Metroxpress

Hvad tænker du..?
Mere fra Metroxpress

Annonce



Mere fra Metroxpress