Af - 16/07-15 13:05

Utrolig kundeservice: Her redder steward familiens USA-turUtrolig kundeservice: Her redder steward familiens USA-tur

Kabinechefen Geir fra Norge ydede en helt ekstraordinær indsats for en panikramt børnefamilie.

En svært hyggelig historie. Her snakker vi ekstraservice!

Posted by Harstad/Narvik lufthavn, Evenes on Wednesday, July 15, 2015

En norsk families tur til USA hang i en tynd tråd, men så trådte kabinechef Geir Magne Madsen til.

Familien var på flyet fra Evenes mod Oslo, da de til deres store rædsel indså, at de havde glemt alle deres pas i bilen på lufthavnens parkeringsplads i Evenes uden for Narvik i Norge. Dagen efter skulle familien flyve mod South Dakota i USA, og de undersøgte selvfølgelig muligheden for midlertidige pas, men det viste sig, at USA ikke accepterer sådan nogle.

- De troede, at hele deres ferie i USA ville blive skyllet ud i toilettet. Jeg fik så ondt, da jeg så dem stå der. De var meget stressede, siger Geir Magne Madsen, der er den kabinechef hos Norwegian Airlines.

Familien drømmerejse skulle ske for enhver pris, besluttede han sig for, og iværksatte en spektakulær aktion.

LÆS OGSÅ: 365 dage uden en barbering: Tjek lige et episk skæg

Flyene tilbage til Evenes Lufthavn var nemlig fuldt bookede. Det var et kapløb med tiden, men så trådte Geir Magne Madsen til med et dristigt forslag.

Han ville tage imod nøglerne til familiens bil, flyve tilbage til Evenes, forsøge at finde familiens bil på parkeringspladsen, tage deres pas og flyve retur til Oslo med dem - alt det inden næste morgen, hvor flyet til USA afgik.

LÆS OGSÅ: Sarah skammede sig over sine store bryster - indtil de reddede hendes liv

Opgaven var ikke nem, da familien kører i den ultimative klassiker: En sort Volkswagen Passat, og det viste sig også vanskeligere end forventet at finde bilen. Han løb rundt på parkeringspladsen, imens han klikkede på 'lås op'-knappen. Endelig var der bid, og han kunne med passene i hånden flyve tilbage til Oslo, hvor den henrykte familie stod klar og onsdag kunne sætte kursen mod USA.

Geir Magne Madsen mener blot, at han gjorde sit arbejde.

- Meget kan gå galt, når en familie med to små piger og en baby skal på rejse. Du er nødt til at tænke ud af boksen. Kabinepersonalet er ikke kun til for at servere te og kaffe. Vi skal også håndtere de problemer, som opstår undervejs, siger han.

Mere fra Metroxpress

Hvad tænker du..?
Mere fra Metroxpress

Annonce



Mere fra Metroxpress