Af - 23/07-16 08:21; Opdateret: 23/07-16 09:01

Smart Starbucks-ansat: Sådan straffer jeg grove kunderSmart Starbucks-ansat: Sådan straffer jeg grove kunder

Sjovt billede går viralt efter Starbucks-barista fik nok af dumsmarte kunder.

Bildstrecke im Grossformat »

Alle, der arbejder med kundeservice, kender til sure, provokerende og nedladende kunder.

Desværre er der ikke så meget, man kan gøre ved det, for hvis man gerne vil beholde sit job, er det ikke så smart at give dem en ordentlig røffel.

Men mindre kan også gøre det.

Interesserer du dig for forretning, forbrug og kundepleje, og vil du opdateres med artikler om blandt andet de emner? Så like MX Penge på Facebook.

Redditoren 'bemyfuse' arbejder i en Starbucks, og en dag fik hun nok af irriterende teenagere, som behandler hende skidt.

Det fik hende til at udtænke en genial lille hævn: Nemlig at gøre det umuligt for dem at lægge gode billeder af den kendte kaffe på deres Instagram-profiler.

'Min smålige glæde er at putte klistermærker på logoet, når irriterende teenagere bestiller en million 'fraps' på samme tid, så deres Instagram-posts er ødelagt. Det er de små ting', skriver hun på Reddit.

LÆS OGSÅ: En kollega drak af hendes coffee creamer hele ugen - så tog hun genial hævn

Hun understreger dog, at det ikke er noget, hun gør hver dag.

'Jeg gør det ikke regelmæssigt som en smålig kælling, det var noget, jeg fandt på i kampens hede, for I ved jo, hvor grove teenagere kan være', skriver baristaen.

LÆS OGSÅ: Fandt ud af kæresten var utro - tog hævn med Mobilepay

H/T: Mirror.

LÆS OGSÅ: Fandt sin stjålne mountainbike til salg på nettet - lagde genial plan

LÆS OGSÅ: Kunde føler sig snydt: Sagsøger Starbucks for 32 millioner kroner

LÆS OGSÅ: Bestilte kaffe på Starbucks: Fik vild sygdomsjoke med i købet

Mere fra Metroxpress

Hvad tænker du..?
Mere fra Metroxpress

Annonce



Mere fra Metroxpress