Af - 29/06-16 07:30; Opdateret: 29/06-16 07:41

Adam købte et tæppe på nettet, men da det kom, var noget helt galtAdam købte et tæppe på nettet, men da det kom, var noget helt galt

Det kan være en god idé at være ekstra opmærksom, når du bestiller ting på nettet.

storybild

Adam fik sig noget af en overraskelse, da han modtog et tæppe, som han havde bestilt på nettet. Foto: Twitter

45 kroner.

Så billig var prisen for et broderet tæppe, som Adam Hess fra Storbritannien købte på nettet tidligere på måneden.

En meget billig pris for et tæppe vil nogen måske mene? Men måske også for billig?

For da tæppet kom, fik Adam Hess, der er en kendt britisk komiker, sig en stor overraskelse. Det viste sig nemlig, at tæppet ingenlunde var den størrelse, som Adam troede, han havde bestilt.

Købte et tæppe online til mit værelse og har indset vigtigheden af ​​at angive størrelsen af ​​det produkt, du sælger, skriver han på sin Twitter, hvor han har lagt et billede op af sit nyindkøbte tæppe.

LÆS OGSÅ: Nu strammer Nets grebet om web-svindlere


Det britiske Metro har fundet frem til den originale sælger af tæppet, som viser sig at være en helt anden end den person, som Adam Hess har købt tæppet af.

Og her koster tæppet kun omkring 10 kroner, hvor brugeren også fortæller, at det er beregnet til et dukkehus.

Adam er altså blevet snydt godt og grundigt af en 'falsk' tæppesælger, der viste sig at have undladt at nævne, det var beregnet til et dukkehus samtidig med, at han har betalt overpris for det.

Nu står Adam tilbage med et tæppe, der på ingen måde dækker den plet på gulvtæppet, som det ellers var købt til.




LÆS OGSÅ: TV: Derfor skal du altid tjekke hæveautomater, før du indsætter kort

Mere fra Metroxpress

Hvad tænker du..?
Mere fra Metroxpress

Annonce



Mere fra Metroxpress