Af - 19/08-15 22:14

Denne 4-årige smelter alles hjerter i ny reklameDenne 4-årige smelter alles hjerter i ny reklame

4-årige Cora Slocum er den nye stjerne i en kampagne for skomærket Livie & Luca.

Bildstrecke im Grossformat »

Hun elsker kameraet, og kameraet elsker hende. Den bare 4-årige Cora Slocum er den nye stjerne i en kampagne for skomærket Livie & Luca – og så har hun Downs syndrom.

Skomærket samarbejder med organisationen Changing the Face of Beauty (CFOB), og ønsker med deres nye kampagne og Cora Slocums vindende ansigt at sætte fokus på mangfoldighed i reklameverden.

LÆS OGSÅ: Pige med Downs syndrom drømte om modelkarriere - nu er hun booket til New York Fashion Week

Det skriver svenske Expressen.

Samarbejdet er gået over al forvetning, og Cora Slocum charmerer og smelter hjerter overalt i hele verden. Også Livia & Luca roser den lille pige til skyerne:

LÆS OGSÅ: Hun deler "vanvittigt" billede af Downs-dreng: Nu bliver hun lagt for had

- Under fotograferingen kunne man se, at Cora var født til at stråle foran et kamera. Hendes smitsomme glæde fyldte hele rummet, siger firmaets designer Brittany Suzuki.

LÆS OGSÅ: Dansk par fik dreng med Downs syndrom: - Han har fået et opturssyndrom!

LÆS OGSÅ: Kan du se, hvad der gør Micah så speciel?

Mere fra Metroxpress

Hvad tænker du..?
Mere fra Metroxpress

Annonce



Mere fra Metroxpress