Af - 13/07-15 17:32; Opdateret: 13/07-15 17:42

TV: Her dropper Coca Cola ikonisk logoTV: Her dropper Coca Cola ikonisk logo

- Mærkater er for dåser ikke mennesker, lyder budskabet i en ny kampagne.

Den verdensberømte drik Coca Cola har valgt at droppe sit ellers ikoniske logo fra dåserne i Mellemøsten.

De 'nøgne' dåser er en del af en storstilet kampagne, som kører for tiden. Årsagen er nemlig den muslimske højtid Ramadan.

- Under Ramadanen fjerner vi et af verdens mest kendte logoer fra dåserne, lyder det fra Coca Cola.

LÆS OGSÅ: Derfor smager cola så anderledes på McDonald's

Årsagen kan ses i videoen over artiklen, hvor budskabet gøres klart:

- Mærkater er for dåser ikke mennesker.

Altså, man skal ikke dømme folk på udseendet. Se videoen, der går sin sejrsgang på internettet over artiklen.

LÆS OGSÅ: TV: Blindtest af cola: Kan danskerne overhovedet smage forskel?

LÆS OGSÅ: Nyt design: Coca-Cola tester spritnye dåser - hvad synes du?

Mere fra Metroxpress

Hvad tænker du..?
Mere fra Metroxpress

Annonce



Mere fra Metroxpress