Af - 25/09-16 09:59; Opdateret: 25/09-16 11:17

Slikgigant fjerner dette populære stykke slikSlikgigant fjerner dette populære stykke slik

Det er ifølge firmaet bag de lilla slik-dåser på tide, at der sker noget nyt.

Bildstrecke im Grossformat »

For første gang i næsten ti år er sortimentet i Quality Street-dåsen blevet ændret. En gammel kending er blevet droppet til fordel for en spændende debutant.

Det skriver BBC.

LÆS OGSÅ: Nu er den her: Afløseren, der sender Nutella på pension

Der er tale om en udskiftning af "Toffee Deluxe" med den brune indpakning, der i fremtiden ikke længere kommer til at være at finde i den ikoniske Quality Street-dåse.

Billede: Nestlé

Like MX Penge på Facebook, hvis du vil opdateres med artikler om forbrug.

- Vi ville fejre Quality Streets 80 års fødselsdag ved at introducere den første nye chokolade i næsten et årti, fortæller Nestlé, der står bag de lækre chokolader, til BBC.

Den nye dreng i klassen er noget anderledes end sin forgænger:

- Vi foretog en stor undersøgelse og fandt frem til, at "Honeycomb Crunch" var den mest populære, fortæller mad- og drikkevare-producenten.

Billede: Nestlé

LÆS OGSÅ: TV: Vi blendede Snøfler med Nutella - det smagte fantastisk

De adspurgte i undersøgelsen mente, at der var for mange karameller i dåserne.

LÆS OGSÅ: Elsker du vingummi? Så kan denne video muligvis ødelægge det

Mere fra Metroxpress

Hvad tænker du..?
Mere fra Metroxpress

Annonce



Mere fra Metroxpress