Af - 10/08-16 10:56

Felicity gav 6000 kroner for menu på Burger KingFelicity gav 6000 kroner for menu på Burger King

Det blev noget dyrere at få stillet sulten, end hun havde forestillet sig.

Bildstrecke im Grossformat »

28-årige Felicity Cotton fra Storbritannien havde ikke nogen oplevelse, der skilte sig ud fra andre, da hun for nylig besøgte Burger King.

Hun bestilte en dobbelt cheeseburger med bacon og en nacho-burger meal og betalte med sit kort, men to dage efter fik hun et chok, da hun så på sin konto. Den var pludselig i massivt minus, skriver Metro.

LÆS OGSÅ: Nikitas hemmelige kneb: Sådan får du den bedste McDonald's burger

- Jeg tænkte, 'hvad kan jeg have brugt så mange penge på? Så mange penge shoppede jeg ikke for i weekenden', siger Felicity Cotton.

Da hun gik sine transaktioner igennem, så hun, at det massive minus skyldtes hendes frokost på Burger King, der havde kostet intet mindre end 720 pund, hvilket svarer til 6200 kroner.

Hun kontaktede omgående Burger King for at få svar på, hvordan hendes frokost kunne blive så dyr, og her lød svaret, at medarbejderen havde kommet til at trykke 7 foran beløbet, hvilket havde sendt den samlede pris på himmelflugt.

LÆS OGSÅ: Havde aftenvagt på Burger King - nu er han fotomodel

Men selvom fejlen udelukkende ligger hos Burger King, får Felicity Cotton ikke sine penge tilbage foreløbig. Der går nemlig tre uger, før hun kan få dem igen.

- Jeg har regninger, jeg skal betale, og de sætter mig i en virkelig svær situation. De har heller ikke sagt undskyld, siger Felicity Cotton til Metro.


Mere fra Metroxpress

Hvad tænker du..?
Mere fra Metroxpress

Annonce



Mere fra Metroxpress