Af - 08/02-16 08:55

Reklame får folk op i det røde felt: Er det klamt eller sjovt?Reklame får folk op i det røde felt: Er det klamt eller sjovt?

Twitter gik amok, efter at der under den halvtredsindstyvende Super Bowl blev vist en reklame, der nok bedst kan beskrives som klam-sjov.

Der er dem, der synes, at den er klam, og så er der dem, der synes, at den er sjov. Måske ligger den mest af alt i midten af det. Doritos’ nye reklame får et væld af Twitter-brugere til tasterne efter nattens Super Bowl.

Det skriver Huffinton Post.

LÆS OGSÅ: TV: Se reklamen, der er alt for fræk til Super Bowl

Reklamen viser en mand, der spiser Doritos under sin kones ultralydsscanning. Manden finder ud af, at babyen inde i maven følger hans Dorito-chips i hånden, men konen får nok, tager den ud af hånden på ham og kaster den væk. Det skulle hun nok aldrig have gjort. Se hvorfor i reklamen i toppen af artiklen.

LÆS OGSÅ: Her er reklamerne, du husker bedst fra Super Bowl

LÆS OGSÅ: TV: Burgerkæde med ny, saftig reklame

Mere fra Metroxpress

Hvad tænker du..?
Mere fra Metroxpress

Annonce



Mere fra Metroxpress