Af - 22/05-16 14:12; Opdateret: 22/05-16 17:13

McDonald’s er klar med denne vilde nyhedMcDonald’s er klar med denne vilde nyhed

Ville du ønske, at de kom til Danmark?

Bildstrecke im Grossformat »

McDonalds får ofte hug, når de introducerer nye madvarer i deres fastfood-restauranter. Men denne gang har McDonalds overgået sig selv at dømme ud fra reaktionerne på de sociale medier. Det skriver Metro.

I Kina har den amerikanske burgergigant således lavet en rød og en grøn burger. Det sker i anledning af, at Angry Bird-filmen gør sit indtog i Kina.
Den grønne burger er med svinekød, æg, salat og en hemmelig jalapenos-sauce, mens den røde er med kylling.

Interesserer du dig for nye produkter, så like MX Penge på Facebook, hvor du vil blive opdateret med artikler om emnet.

Burger King i Japan har tidligere delt vandene ved at lave den sorte burger ‘Kuro’, hvilket er det japanske ord for sort - en farve, bollen og osten fik ved hjælp af kul fra bambus. Dressingen var lavet af blæk fra blæksprutter og hvidløg.

Burger King i Japan har også tidligere lavet en rød burger, hvor burgerdejen helt simpelt fik et skud rød frugtfarve.

LÆS OGSÅ: Burgergiganter afviser at skilte med kalorier ved kassen

LÆS OGSÅ: Kaloriemærkning af fastfood får os til at spise mindre

LÆS OGSÅ: McDonald's tester stor ændring i populær bestilling

LÆS OGSÅ: MUMS: Her bliver din Big Mac endnu VILDERE

LÆS OGSÅ: Mc Donald's: Derfor flager vi på halvt for Burger King

Mere fra Metroxpress

Hvad tænker du..?
Mere fra Metroxpress

Annonce



Mere fra Metroxpress