Af - 10/07-15 23:05

IDEmøblers kunder raser over lange leveringstider!IDEmøblers kunder raser over lange leveringstider!

Lange leveringstider og en butik, der ikke er til at få fat på. IDEmøblers kunder raser ud på firmaets facebookside.

storybild

Susanne Lise Bekke er 31 år, fra solrød og ph.d.-studerende.

IDEmøblers facebookside flyder over med klager fra kunder, der hverken har fået leveret deres møbler eller kan komme igennem til butikken.

Metroxpress skrev 16. juni om, hvordan Ilvas kunder stod i samme situation. Den dårlige service skyldtes, at IDdesign, der både ejer Ilva og IDEmøbler, havde fået nyt lager.

Vi er nået meget længere nu, end sidst vi snakkede sammen. Vi leverer varer ud nu, og der er hul igennem. Langt de fleste, der køber nu, vil få deres varer, siger Michael Christiansen, der er direktør for IDdesign.

Men der er stadig forsinkelser for de kunder, der bestilte deres varer tidligere på sommeren.

LÆS OGSÅ: Dyne-Larsen køber dansk butikskæde

Susanne Lise Bekke fandt tilbage i april nogle spisebordsstole til halv pris i IDEmøbler, som hun straks betalte for. Hun var godt tilfreds med handlen, selvom leveringen først kunne blive i uge 23.

Nu siger kalenderen uge 28, og Susanne Lise Bekkes spisebordsstole står stadig ikke under hendes spisebord:

De leverede ikke den uge, de lovede, og jeg kunne heller ikke komme igennem til dem for at få en ny leveringsdato. Det bliver jeg pissesur over. Hvis jeg nogensinde får stolene, vil jeg nok blive sur, hver gang jeg kigger på dem
Det siger Susanne Lise Bekke.

Hun har nu fået kontakt til IDEmøbler, der oplyser, at de kan levere hendes spisebordsstole i uge 36. En leveringstid, Susanne Lise Bekke ikke vil acceptere, og hun overvejer nu, om hun vil annullere ordren.

Det værste er, at de ikke engang selv ringer tilbage og undskylder. Det er virkelig dårlig kundeservice.
Det siger Susanne Lise Bekke.

Hun synes heller ikke, at IDdesign's undskyldning om, at deres lager er i udu er i orden

- Den forklaring kan man bruge i et stykke tid, men ikke så lang tid, siger Susanne Lise Bekke.

LÆS OGSÅ: "Dårlig service": DSB læsser efterladte cykler af uden at registrere dem

Men nu er det også snart slut med uvisheden om leveringstidspunktet for alle de kunder, der stadig mangler varer. Michael Christiansen siger, at mange kunder har fået en ny leveringsdato for deres møbler, som systemet kan stå inde for.

Der er dog stadig lidt et stykke vej inden IDdesign’s lager kører på skinner igen.

- Selvom vi er ved at have styr på processerne, er der mangler fra vores kæmpe efterslæb af varer. Vi har en større pukkel, vi skal igennem, siger Michael Christiansen.


LÆS OGSÅ: Klamt: Kvinde fandt hoved i sin spinat

Mere fra Metroxpress

Hvad tænker du..?
Mere fra Metroxpress

Annonce



Mere fra Metroxpress