Af - 08/10-15 09:19; Opdateret: 08/10-15 11:06

Ny tilbuds-app får flyvende startNy tilbuds-app får flyvende start

- Vi skal være først og størst, lyder det fra en af de tre iværksættere bag den nye danske tilbuds-app, DAYFAIR, der som navnet antyder har internationale ambitioner.

storybild

Teamet bag den nye danske tilbuds-app DAYFAIR har store ambitioner. Appen er lige lanceret i København. Efter nytår skal London erobres. (Billede: PR-foto)

Lukketidstilbud på rødspætter hos fiskehandleren, tilbud på koncertbilletter, en moderigtig klipning hosfrisøren eller en helkropsmassage.

Den nye danske tilbuds-app DAYFAIR har fået en flyvende start. Appen gik i luften i lørdags, og i går havde antallet af tilbud rundet 300, og store butikskæder som Føtex og Matas er allerede på kundelisten

Er du interesseret i iværksætteri, forbrug og privatøkonomi, og vil du opdateres med historier om disse emner, så like MX PENGE HER

DAYFAIR er da hellere ikke en app, der er udviklet i en teenagers kælderværelse. Bag appen står tre erfarne erhvervsfolk, som har kvittet deres topjob for at springe ud som iværksættere.

LÆS OGSÅ: 16-årig iværksætter: Jeg bliver kvalt af alt det papirnusseri

Salgs- og marketingsdirektør i DAYFAIR David Demsitz kommer fra en stilling som salgs- og udviklingsdirektør i nemlig.com. Han er ikke i tvivl om, at DAYFAIR har internationalt potentiale.

- DAYFAIR er den eneste tilbuds-app på markedet, som samler alt i en. Vi er alt, hvad byen har at tilbyde lige nu og her krydret med det sociale element, man kender fra Facebook og Instagram, hvor man kan dele og følge, siger han.

LÆS OGSÅ: Iværksætter-succes: Louise og Camilla fandt hul i markedet

Private investorer har skudt et 'pænt' million beløb i appen, siger han, og planen er at rulle den ud i London i starten af 2016.

- Hvis vi kan bevise, at den fungerer i London, ligger hele verden åben, siger David Demsitz.

Mere fra Metroxpress

Hvad tænker du..?
Mere fra Metroxpress

Annonce



Mere fra Metroxpress