Af - 09/07-15 19:46

Bikini-fusker gemmer sig for snydte kunderBikini-fusker gemmer sig for snydte kunder

Kunder raser over aldrig at have modtaget de bikinier, de har betalt for.

storybild

Myswimwear.dk er en af de tre fup-bikiniwebshops, som en mand med virksomhedsadresse i Hedensted i Jylland har oprettet. (Billede: screenshot fra myswimwear.dk)

Trustpilot-stjernerne regner ned over hans bikini-webshops. Én - og kun én - ad gangen.

Kunderne er rasende og frustrerede over, at en fupmager på hans pt. lukkede bikini-webshops myswimwear.dk, sweetbikini.dk og mynewbikini.dk trækker deres penge uden at sende dem så meget som en trævl af en bikinistrop.

LÆS OGSÅ: Pas på: 'Kvalitets'-bikinier er billige ebay-bikinier

En af de kunder, der er blevet snydt, er Liselotte Hansens datter. Hun købte en bikini for 229 kroner på myswimwear.dk i starten af marts i år. Pengene blev trukket med det samme, men i går havde hun stadig hverken fået bikinien eller sine penge retur.

Er du interessseret i penge, forbrug og iværksætteri, og vil du opdateres med historier om emnerne, så like MX PENGE her

- Det eneste, vi vi fået, er en masse dårlige undskyldninger , når de har besvaret vores mails, siger Liselotte Hansen.

Under punktet 'Om os' på myswimwear.dk kan man se, at 'teamet' bag myswimwear.dk angiveligt 'består af Helle, Louise, Lin, Thomas, Carsten, Lars, Flemming, Bo og Jens'.

LÆS OGSÅ: Kunder om Kornkonges "millionomsætning" - Vi har aldrig købt noget

Men gennem dk-hostmaster.dk og cvr-registret har metroxpress fundet frem til, at det er en Lars Fabricius med virksomhedsadresse i Hedensted, der står de tre fup-bikiniwebshops.

Metroxpress har gentagne gange forsøgt at kontakte Lars Fabricius for at få svar på, hvorfor han i strid med markedsføringsloven trækker kundernes penge uden at levere bikinierne, og om han agter at give kunderne deres penge tilbage.

LÆS OGSÅ: Ung 'Gucci'-iværksætter fanget i momsfup

Lars Fabricius har ikke reageret på metroxpress' henvendelser.

Kunder, der uretsmæssigt har fået trukket penge ved e-handel, kan ifølge Forbrugerrådet Tænk gøre indsigelser over deres bank, som skal dække tabet, medmindre man har udvist passivitet, eller sagen er forældet. Der findes imidlertid ikke en konkret tidsfrist for indsigelser.

Mere fra Metroxpress

Hvad tænker du..?
Mere fra Metroxpress

Annonce



Mere fra Metroxpress