Af - 14/11-16 15:32; Opdateret: 14/11-16 16:33

Spies gør det igen: Fræk ny reklame om feriesexSpies gør det igen: Fræk ny reklame om feriesex

Reklamen byder endda på en musikalsk overraskelse.

Den seneste Spies-reklame. Se de to andre reklamer i trilogien længere nede i artiklen. Se video i større format i vores videosektion Videoportal

De har gjort det før, og nu gør de det igen-igen. Rejsearrangøren Spies har udsendt tredje reklame i "Do it for"-trilogien, der handler om den gavnlige effekt, ferie har på sexlivet.

Den seneste reklame, som allerede har rundet 500 delinger på Facebook, hedder "Do it forever" og handler om generationerne, der har fået børn og nu kan have brug for at få tændt flammen igen i parforholdet. Spies foreslår at hjælpe den proces på vej med en eksotisk ferie.

Like MX Penge på Facebook, hvis du vil opdateres med artikler om marketing, virksomhedsdrift og finurlige reklamer.

Reklamen er spækket med facts fra undersøgelser om sexliv og helbred - og de kreative kameravinkler, klipning og symbolik er endnu engang i brug. Og der er endda en musikalsk overraskelse i form af Brødrene Olsen, der leverer "Fly On The Wings of Love" fra cockpittet i sidste del af reklamen.

- De skulle egentlig have været med tidligere, men nu passede det så perfekt med, at deres sang er en hyldest til den generation, siger kommunikationschef Torben Andersen om sangen.

Han understreger, at det kan betale sig at lave reklamer med større budget som denne.

- Det koster selvfølgelig penge at lave sådan en reklame, men i forhold til effekten af den, er det det værd, siger Torben Andersen og henviser til, at de to første kampagner har været nogle af de mest delte i verden, men en million sociale interaktioner.

I en omtale hos mediet Markedsføring vurderes kampagnernes at have haft PR-værdi svarende til over 10 millioner kroner. Samtidig har der været over 1.000 omtaler af reklamen i alskens medier verden over.

- Men den er ikke meget dyrere end et par gode tv-reklamer. Og vi føler, at vi får langt mere ud af den her. Den har jo den frækhed, der ligger til Spies. Den her kan kun få i Danmark, fordi vi kan gå til kanten, siger Torben Andersen.

Den første "Do it for Denmark" reklame fra foråret 2014.

Senere kom "Do it for mom" i september 2015.

Og nu er Spies altså aktuelle med "Do it forever". Se den seneste reklame øverst i artiklen.

LÆS OGSÅ: Tag en smuttur til storbyerne på seks minutter

LÆS OGSÅ: Nu kan du købe Starbucks på flyet, når du rejser med dette selskab

LÆS OGSÅ: Spies svarer igen på shitsstorm – vi vil bare hjælpe de lokale

Mere fra Metroxpress

Hvad tænker du..?
Mere fra Metroxpress

Annonce



Mere fra Metroxpress