Af - 03/05-16 06:07; Opdateret: 03/05-16 09:03

Undertøjsfirma droppede Photoshop - så eksploderede salgetUndertøjsfirma droppede Photoshop - så eksploderede salget

Det amerikanske undertøjsfirma Aerie stoppede med at retouchere billeder af deres modeller. Det viste sig at være en god beslutning - salget steg med hele 26 procent.

Bildstrecke im Grossformat »

For to år siden stoppede Aerie med at benytte Photoshop til at gøre deres modeller flottere. Hurtigt bemærkede den amerikanske lingerieforhandler, at de uredigerede billeder fik salget til at stige.

Det skriver Side2.

A photo posted by aerie (@aerie) on


I august 2015 skrev Side3 om Aerie. Dengang var salget steget 13 procent på et kvartal, i forbindelse med deres #AerieREAL-kampagne.

Interesserer du dig for salg og forbrug, og vil du opdateres med artikler om emnerne? Så like MX Penge på Facebook.

Nu skriver Huffington Post om en fordobling af den stigning, altså hele 26 procent!

A photo posted by aerie (@aerie) on


Skuespilleren Emma Roberts har været model for Aerie, og udtalte om deres nye kampagne:

- At indgå et samarbejde med Aerie passede mig perfekt fordi #AerieREAL har et budskab jeg identificerer mig med, specielt fordi jeg arbejder i en industri der hurtigt dømmer folk for deres fejl.

LÆS OGSÅ: Twitter går amok over denne selfie - kan du se hvorfor?

- Jeg føler mig beæret over at være en del af en bevælgelse, som forsikrer kvinderne om at 'ægte' ikke betyder 'fuld af fejl' - ægte betyder sexet, ægte betyder cool, siger Emma Roberts til Huffington Post.

A photo posted by aerie (@aerie) on


Se videoen af Aeries naturlige modeller, i naturlige costaricanske omgivelser.

LÆS OGSÅ: Babyens ægte hår bliver kun sjovere med photoshop

LÆS OGSÅ: Dette bikini-billede er proppet med photoshop-fejl: Kan du finde dem alle?

Mere fra Metroxpress

Hvad tænker du..?
Mere fra Metroxpress

Annonce



Mere fra Metroxpress