Af - 16/09-15 11:09; Opdateret: 16/09-15 15:32

Sådan kom dansk tøj-mærke på scenen med BieberSådan kom dansk tøj-mærke på scenen med Bieber

Les Deux var med på scenen, da Justin Bieber optrådte til Billboard Hot 100 musikfestival i Los Angeles forleden.

Bildstrecke im Grossformat »

Sådan så det ud, da Justin Bieber optrådte med Les Deux.

Der er helt fantastisk. Det kan slet ikke beskrives. Det er en euforisk følelse.
Sådan siger Andreas von der Heide, der er den ene af de to partnere bag det danske tøjmærke Les Deux.

Les Deux's to-tal 'II' var nemlig ikke til at overse på dansernes kasketter, da Justin Bieber 23. august optrådte til musikfestivalen Billboard Hot 100.

- Jeg ville ønske, at jeg kunne sige, at det var en del af en større strategi, men det er det ikke. Den ene af Justin Biebers dansere er en norsk pige, som havde taget vores kasket med fra Norge, og så har de bestilt flere, siger Andreas von der Heide.

LÆS OGSÅ: LISTE: Justin Bieber er tilbage! Her er 5 beviser

Men selvom Andreas von der Heide er glad og tilfreds, nævner han, at det selvfølgelig ville have været bedre, hvis kasketten havde siddet på Justin Biebers hoved. Ja faktisk endnu bedre:

- Det kunne være helt fantastisk, hvis John Legend bar vores brand. Han har et modent twist. Vi vil ikke være et helt ungdommeligt brand, som er den målgruppe, som Justin Bieber rammer. Vi vil gerne ramme 25+, siger han.

LÆS OGSÅ: GALLERI: Har du set de skjulte beskeder i disse musikvideoer?

At forventningerne til forretningen er store, kommer også til udtryk på anden vis:

- Vi vil gerne være lige så store som Ralph Lauren. Det er målet, siger Andreas von der Heide med stor selvsikkerhed i stemmen.

LÆS OGSÅ: Derfor græd Bieber efter optræden til awardshow

Men de to drenge har også noget at have selvtilliden i, for alene i Danmark har rigtig mange af de kendte båret deres tøj. Blandt andet udløste det et salg på 200 sweatshirts, dengang Remee var i Go'morgen Danmark med drengenes sweatshirt på.

Og nu dukker Les Deux's produkter så op på de helt store amerikanske scener.

- Det her er jo et bevis på to unges iværksætteri, der nu er gået viralt, konkluderer Andreas von der Heide.


LÆS OGSÅ: TV: Justin Bieber bryder grædende sammen på scenen

LÆS OGSÅ: Internettet griner af Justin Biebers nye frisure: Se hvad der gemmer sig under hatten

LÆS OGSÅ: Test dig selv: Det siger dine Facebook-likes om din personlighed

Mere fra Metroxpress

Hvad tænker du..?
Mere fra Metroxpress

Annonce



Mere fra Metroxpress