Af - 02/05-16 10:06; Opdateret: 02/05-16 11:55

Kunde føler sig snydt: Sagsøger Starbucks for 32 millioner kronerKunde føler sig snydt: Sagsøger Starbucks for 32 millioner kroner

En kunde har set sig sur på den populære kaffekæde, som hun mener, skylder 32 millioner kroner i erstatning.

storybild

Kunde sagsøger kaffekæden Starbucks for over 32 millioner kroner.

Får du nok ud af din iskaffe?

Den populære kaffekæde Starbucks snyder deres kunder ved at fylde deres kolde drikke med alt for mange isterninger.

Det mener Stacy Pincus fra den amerikanske delstat Illinois, og derfor sagsøger hun nu kaffekæden for over 32 millioner kroner. Det skriver Huffingtonpost.com.

Interesserer du dig for virksomheder, forbrug og erhverv, og vil du opdateres med artikler om emnet? Så like MX Penge på Facebook.

Bestiller man den største Starbuck-kaffe, den der hedder Venti, mener Stacy Pincus, at kun lidt over halvdelen af koppen bliver fyldt med kaffe og resten er isterninger.

Den forurettede kunde pointerer også, at de varme kaffer typisk koster mindre end de kolde drikke, selvom de indeholder mere kaffe, da de ikke er fyldt med is.

LÆS OGSÅ: Bestilte kaffe på Starbucks: Fik vild sygdomsjoke med i købet

Stacy Pincus mener, at kaffebaren skal bøde for alle, der nogensinde har købt en kold drik fra kaffe-kæden i løbet af de sidste 10 år, og som, ifølge hende, dermed er blevet snydt. Og derfor sagsøger hun dem for mere end 32 millioner kroner.

En talsperson fra Starbucks mener, at anklagen er absurd.

- Vores kunder forstår og forventer, at isen er en væsentlig del af en 'kold' drik, siger talspersonen til TMZ.

Starbucks tilføjer dog, at de vil lave drikkevaren om, hvis en kunde er utilfreds.

LÆS OGSÅ: Starbucks åbner ny kaffebar: Her skal den ligge

LÆS OGSÅ: Snart kan du købe Starbucks disse 106 nye steder i Danmark

Mere fra Metroxpress

Hvad tænker du..?
Mere fra Metroxpress

Annonce



Mere fra Metroxpress