Af - 24/04-16 14:32; Opdateret: 24/04-16 16:12

Netto-medarbejderen Sabina opfordrer kunderne: Tænk over din opførselNetto-medarbejderen Sabina opfordrer kunderne: Tænk over din opførsel

En 24-årig salgsassistent oplever negative kommentarer fra kunder hver eneste arbejdsdag, fortæller hun til metroxpress.

Bildstrecke im Grossformat »

Siden Sabina Larsen for under et døgn siden satte sig til tasterne for at forfatte en velskreven opfordring til, at kunderne i Netto-butikker tænker over deres opførsel, har tusindvis af danskere støttet op om hendes budskab på Facebook.

Den 24-årige salgsassistent fortæller til metroxpress, at hun gennem ti år har suppleret sin indkomst ved at arbejde i fem forskellige Netto-butikker. Og uanset hvor, hun er mødt ind på jobbet, er hun stødt på danskere, der gør arbejdsdagen en smule mere ærgerlig.

- Jeg har aldrig en vagt uden en negativ kommentar, men det preller af på os (ansatte, red.). Det er når kunderne lader det gå ud over hinanden, at det påvirker mig, siger hun og forklarer, hvad hendes hovedbudskab er med teksten, som i skrivende stund har rundet 14.000 likes.

- Jeg ser det som en lille opfordring til at folk opfører sig ordentlig og holder en god tone overfor dem de møder, uanset om det er i Netto eller andetsteds.

LÆS OGSÅ: Her er de tre bedste Netto'er i Danmark



Interesserer du dig for forbrugsvaner og andre pengerelaterede emner? Like MX Penge og bliv opdateret med artikler om emnerne?



Læs hele Sabinas indlæg herunder.


LÆS OGSÅ: Netto hyldes for denne lumre reklame igen, igen og igen

Mere fra Metroxpress

Hvad tænker du..?
Mere fra Metroxpress

Annonce



Mere fra Metroxpress