Af - 05/01-16 11:08

Nethaj misbruger dansk undertøjsgigantNethaj misbruger dansk undertøjsgigant

22-årig dansk nethaj smykker sig med lånte fjer på sin hjemmeside.

storybild

JBS har de seneste år haft stor succes med at lancere nye brands i samarbejde med Ronaldo og Wozniacki. JBS-direktør Michael Alstrup er fortørnet over, at dansk nethaj misbruger JBS' varemærke. (Billede: polfoto/arkiv)

Det Dubai-baserede online marketingfirma Clicksharks.net misbruger den danske undertøjsgigant JBS' varemærke.

Den blot 22-årige danske, administrerende direktør for Clicksharsks.net, Johannes Ottesen, anfører på hjemmesiden, at JBS er kunde hos Clicksharks, som tilbyder firmaer markedsføring på nettet. Det ville der ikke være noget galt med, hvis det var sandt, men det er det ikke, fastslår administrerende direktør for JBS-koncernen Michael Alstrup.

- Vi har aldrig været kunde hos Clicksharks.net. Vi vil nu henvende os til firmaet for at få fjernet vores firmanavn. Det er jo misbrug af vores varemærke. Sker det ikke, må vi sætte vores advokater på sagen, siger han.

LÆS OGSÅ: Afsløring: Her er de danske bagmænd bag falske Facebook-konkurrencer

Metroxpress afslørede den 9. december sidste år, at Clicksharks.net gennem en underleverandør har misbrugt Svane Køkkenets navn og varemærke i en falsk facebook-konkurrence.

Johannes Ottesen siger, at han med fakturaer og mail-korrespondancer kan dokumentere kundeforholdet til JBS. Dette bestrider JBS-direktør Michael Alstrup. Johannes Ottesen ønsker ikke at forelægge sin påståede dokumentation for metroxpress.

Selskabet Clicksharks IVS er ifølge cvr-registret under tvangsopløsning.

Mere fra Metroxpress

Hvad tænker du..?
Mere fra Metroxpress

Annonce



Mere fra Metroxpress