Af Webstud/AS - 27/11-15 10:51

Sådan vil Snapchat få dig i julehumørSådan vil Snapchat få dig i julehumør

Den nystartede virksomhed Brit + Co debuterer idag på Snapchat med en ny funktion i Discover, der i december leverer juletips til bagning, håndværk og gør-det-selv projekter.

Mange Snapchat brugere forbinder typisk Discover med reklamer fra de største globale virksomheder, men nu har den lille start-up virksomhed Brit + Co altså fået plads til julehygge blandt de helt store.

Virksomheden er også blevet den første med en sæsonbetonet reklameplads. Det skriver Mashable.

Hver dag vil kanalen blive opdateret, og skifte mellem forskellige emner, fra bagetips til juledekorationer. Samtidig med at indholdet opdateres, vil Discover-ikonet også skifte tema dagligt.

LÆS OGSÅ: Snapchat udvider: Her er de nye kanaler

Den nye virksomhed kommer til at nyde godt af eksponering - I følge en undersøgelse lavet af Business Insider UK i maj, har Snapchat nemlig omkring 100 millioner daglige brugere, og Britt + Co kommer derfor til at nå et kæmpe publikum.

Det kommer angiveligt ikke til at stige Britt + Co til hovedet:

- Vi går meget mere op i brugernes engagement, end vi gør i overordnet reach, lover administrerende direktør Brit Morin

Snapchat-brugere kan altså glæde sig til at gå på opdagelse i det nye juleunivers på Discover. Kanalen vil være synlig på Snapchat fra den 27. november til den 3. december, og igen fra den 18. december til juleaften den 24.


LÆS OGSÅ: Denne superstjerne får sin egen reality-serie på Snapchat

LÆS OGSÅ: STEM HER: Bruger du den nye Snapchat-nyhedskanal?

Mere fra Metroxpress

Hvad tænker du..?
Mere fra Metroxpress

Annonce



Mere fra Metroxpress