Af - 09/09-15 09:05

Så skete det: Stor ændring til InstagramSå skete det: Stor ændring til Instagram

Nu kommer der reklamer i dit billede-feed, afslører Instagram.

Bildstrecke im Grossformat »

Se hvordan du bruger Instagrams nyeste funktioner i galleriet her.

Det måtte jo ske - reklamer.

Fra onsdag lancerer Instagram reklamer i deres populære billede-app. I første omgang i 20 nye lande og ved udgangen af september vil reklamerne være lanceret globalt, for at appen bedre kan konkurrere med populære rivaler som for eksempel Snapchat.

Det afslører Instagram i et blogindlæg.

LÆS OGSÅ: Galleri: Hun bliver kaldt for verdens lækreste sygeplejerske

Instagram har 300 mio. brugere hver måned, som fremover kan komme til at opleve reklamer af forskellig art: Op til 30 sekunder lange videoreklamer, billedereklamer og en nye reklamer i forbindelse med lanceringer af produkter.

Facebook opkøbte Instagram i 2012, og det har haft stor betydning for virksomhedens udvikling af de nye reklamer.

- Det ville have taget os år at opbygge noget af denne teknologi uden Facebook. Vi kan nyde godt af flere års erfaring, siger Instagrams brandingchef James Quarles i et interview i sidste uge.

LÆS OGSÅ: Denne drillende 'hipster' Barbie hitter på Instagram

Appens nye videomuligheder skal ifølge James Quarles også tiltrække filmproducere, da vi fremover også kan forvente at se trailers for de nye biograffilm, når vi swiper gennem feedet.


LÆS OGSÅ: Fitnessguru trænede mens hun var gravid med tvillinger: Her er hun to dage efter fødslen

LÆS OGSÅ: Få flere likes med dette hashtag

LÆS OGSÅ: 11 hylende morsomme mor-beskeder

Mere fra Metroxpress

Hvad tænker du..?
Mere fra Metroxpress

Annonce



Mere fra Metroxpress