Af - 14/06-16 15:51

Vil denne ændring få dig til at droppe Snapchat?Vil denne ændring få dig til at droppe Snapchat?

Sektionen med Stories bliver nu invaderet af reklamer.

Video om Snapchat-opdatering fra april måned. Se video i større format i vores videosektion Videoportal

Skruer du tiden få år tilbage, var Snapchat en app, hvor du grundlæggende kunne tage et billede, tegne på det og sende det til en ven.

Siden er der kommet et hav af udvidelser og opdateringer, så Snapchats univers nu byder på Stories med opdateringer fra dine venner/folk du følger, underholdning i sektionen med medier på Discover-delen af appen - og et væld af emojier og filtre, du kan forskønne dit fjæs med.

Løbende har virksomheder og brands kunnet købe sig til opmærksomhed i Discover eller for nyligt også i appens filtre.

Men nu tyder det på, at reklamebudskaberne kommer til at dominere endnu mere i Snapchat. Skal man tro mediet Digiday, kommer der nu for første gang reklamer mellem beskederne fra vennerne.

Brands som Hollister, P&G, Verizon og Warner Brothers er med i første reklamebølge.

Ifølge Digiday beskriver Snapchat ændringerne således:

"Stories er i dag den hurtigste og mest personlige måde for snapchattere at følge med i deres venners liv på. Snart vil vi begynde at udrulle Snap Ads (reklamer, red.) mellem Stories. Som altid er vi meget bevidste omkring oplevelsen. Vi viser kun det allerbedste kreative materiale, og vi kommer til at passe på med hvor mange reklamer en snapchatter ser."

"Engang imellem vil vi tilbyde en Snap Ad, som man kan springe over, når en snapchatter ser en række Stories. Disse Snap Ads kommer kun mellem Stories. De afbryder ikke den Story, man er i gang med at se," lyder det fra Snapchat.

LÆS OGSÅ: 15-årig begik selvmord efter nøgenbilleder på snapchat

LÆS OGSÅ: GALLERI: 10 venner vi alle har på Snapchat

LÆS OGSÅ: Her er de sjoveste billeder fra Distortion

Mere fra Metroxpress

Hvad tænker du..?
Mere fra Metroxpress

Annonce



Mere fra Metroxpress