Af Amira Høg Daimar - 22/10-14 08:45; Opdateret: 22/10-14 14:59

Apples Watch på forsiden af VogueApples Watch på forsiden af Vogue

Apple har længe flirtet med modeverdenen, men nu tager forholdet det næste store skridt, da teknologigigantens nok så omtalte Apple Watch har fundet vej til forsiden af Vogue Chinas novemberudgave.

storybild

Modellen Liu Wen er blevet reklamesøjle for Apples nye ur, der kommer på markedet i starten af 2015. (Billede: Davis Sims/Vogue China)

Her sidder det på håndleddet af Liu Wen i en eksklusiv version i 18 karats guld, parret med en stribet kjole fra Céline.

Stående applaus til nyt Apple-ur: Kan åbne hoteldøre
Stående applaus til nyt Apple-ur: Kan åbne hoteldøre

- Jeg synes, uret forbinder teknologi, stil og funktionalitet og er meget moderne, og derfor er det den perfekte accessory til den moderne kvinde, som Vogue China henvender sig til, udtaler magasinets chefredaktør, Angelica Cheung, til branchesitet BoF.

Race-ups: Kendt modemagasin i Booty-skandale
Race-ups: Kendt modemagasin i Booty-skandale

Apple Watchs forside på Vogue er blot seneste tiltag i en serie af begivenheder, der forener Apple med modescenen. Den 9. september, under New York Fashion Week, inviterede Apple redaktører, bloggere og andre modespidser til afsløringen af det nye ur. Og siden, under Paris Fashion Week, afholdt Apple en eksklusiv fremvisning af uret i den toneangivende butik Colette, hvor blandt andre Anna Wintour og Karl Lagerfeld lagde vejen forbi.

Hustruvold i fokus i ny Vogue-modeserie
Hustruvold i fokus i ny Vogue-modeserie

Apple Watch forhandles fra starten af 2015.

LÆS OGSÅ: Se den ikke så heldige udgave af Kimye's Vogue-cover

Andre læser lige nu

Hvad tænker du..?
Hitter på mx

Annonce



Hitter på mx