Af - 13/02-14 21:12

Sådan bliver lufthavns-check-in i fremtidenSådan bliver lufthavns-check-in i fremtiden

Lufthavnspersonalet kan genkende passagererne og ved med det samme, hvor de skal hen, og hvad de vil have at spise

storybild

Virgin Atlantic-personalet bærer de næste seks uger Google-brillen i Heathrows 'Upper Class Wing'. (Billede: Pr-foto)

Fra denne uge og seks uger frem afprøver Virgin Atlantic, hvordan personalet i lufthavnen kan bruge moderne teknologi – og herunder Google-brillen – til at give passagererne hurtigere, bedre og mere personlig service.

Sådan ser fremtidens hotel ud
Sådan ser fremtidens hotel ud

Det sker ved check-in-skranken i den såkaldte ‘Upper Class Wing’ i Londons Heathrow-lufthavns terminal 3.

Google køber kunstig intelligens for milliarder
Google køber kunstig intelligens for milliarder

Med brillen på kan lufthavnspersonalet identificere passagererne og få information om blandt andet deres rejsemål og foretrukne flymad.

Her er Googles nye milliardindkøb
Her er Googles nye milliardindkøb

Personalet kan dermed fortælle passagererne om flyændringer og vejret på rejsemålet.

Vi tester: Er business class pengene værd?
Vi tester: Er business class pengene værd?

Ifølge Virgin Atlantic prøver selskabet hele tiden at være på forkant med den teknologiske udvikling og afprøve nye måder at gøre rejser lettere og behageligere på.

Sundere mad på vej om bord på flyene
Sundere mad på vej om bord på flyene

Andre læser lige nu

Hvad tænker du..?
Hitter på mx

Annonce



Hitter på mx