Af - 21/05-14 20:54; Opdateret: 22/05-14 11:18

Danske Asser blev tosset på Telia: Se hans utrolige hævnDanske Asser blev tosset på Telia: Se hans utrolige hævn

En ung mand er blevet så vred på Telia, at han har fået en tatovering med teksten 'FUCK TELIA'. Det er dybt beklageligt, mener teleselskabet.

storybild

Asser med sin nye tatovering. "Den viser, hvordan jeg har det med Telia," siger han. (Billede: Privatbillede)

En telefon der ikke virkede i over to uger og flere dage brugt på at snakke med inkompetente medarbejdere i kundeservice.

Det er hvad Asser har fået ud af at flytte sit arbejdes telefonnummer til Telia.

Den unge mand nåede at blive så frustreret over den dårlige service, at han har fået en ny tatovering med teksten 'FUCK TELIA'.

- Jeg synes, at det var et så klodset forløb, at jeg gerne vil have, at Telia skal vide, hvad jeg synes om deres firma, siger Asser, der arbejder som piercer hos Copenhagen Body Extremes.

Så let kan andre få adgang til dine følsomme mobiloplysninger
Så let kan andre få adgang til dine følsomme mobiloplysninger

Han fik tatoveringen efter at have brugt to hele fridage på at tale med forskellige medarbejdere hos Telias kundeservice. Her erkendte de, at der var sket en fejl, og at det var teleselskabets skyld, at telefonen var stoppet med at virke hos Copenhagen Body Extremes.

Det viser et udskrift af den interne kommunikation mellem Telias medarbejdere, som metroxpress har fået indsigt i.

Her skriver en medarbejder hos Telia direkte, "at Telia har dummet sig".

Men selvom Telia godt vidste, at telefonen ikke virkede, og at det var deres skyld, tog det alligevel firmaet mere end to uger at få telefonen til at virke.

- Alle jeg talte med i kundeservice var flinke, men det virkede som om, at de hverken havde den rette viden eller uddannelse til at hjælpe mig, siger Asser.

Hver fjerde unge bilist bruger de sociale medier bag rattet
Hver fjerde unge bilist bruger de sociale medier bag rattet

Den døde telefonlinje var ikke bare et irritationsmoment - det kostede piercing-salonen penge.

- Vi var meget tydeligt påvirket af, at vores kunder ikke kunne komme i kontakt med os. Specielt i starten var der nogle dage, hvor vi nærmest ikke havde nogle kunder i salonen, siger Asser.

Efter 16 dages venten kom der endelig liv i telefonen da Asser havde opgivet håbet om, at kunderservice skulle hjælpe og var mødt op i en Telia-butik.

Copenhagen Body Extremes har nu flyttet deres nummer tilbage til TDC, hvor det også var inden de besluttede sig for at prøve Telia.

Metroxpress har forelagt sagen og vist et billede af tatoveringen til Telia, men de ønsker ikke at kommentere på den konkrete sag.

- Vi stræber hver dag efter at give kunderne gode oplevelser, og vi kan tydeligt se resultaterne af vores arbejde i vores interne målinger, hvor kunderne generelt er glade for os. Jeg kender ikke til den konkrete sag, så den kan jeg naturligvis ikke kommentere, men det er altid dybt beklageligt, når kunderne ikke er glade, lyder det i en mail fra kundeservicedirektør Lars Gudbrandsson.

15 timers mobilsnak øger risikoen for hjernesvulster
15 timers mobilsnak øger risikoen for hjernesvulster

Andre læser lige nu

Hvad tænker du..?
Hitter på mx

Annonce



Hitter på mx