Af - 12/07-16 13:08

Rasende kunde fik ekspedient til at bryde sammen - så tog chefen affæreRasende kunde fik ekspedient til at bryde sammen - så tog chefen affære

- Hvis du har det lige så skidt med dig selv, som du har fået vores ekspedient til at føle sig, så ved du hvor du kan finde os.

storybild

(Billede: Morten Dueholm)

En rasende Rema 1000-kunde har fået det glatte lag i en opsang fra butikkens souschef på Facebook. Det sker efter en episode, der efterlod kasseekspedienten i tårer. Nu er opslaget liket 10.000 gange og delt 2.000 gange.

Episoden fandt sted mandag klokken 19 i en Rema 1000-butik i Frederiksgade i Aarhus. Det skriver BT.

Det var noget så uskyldigt som et rabatklistermærke, der skabte den dårlige stemning. Ifølge soucschefens opslag på Facebook, var mærket faldet af, og derfor fik kunden ikke den ønskede rabat, da varen blev scannet. Det fik kunden, der betegnes som i 50-års alderen, til at råbe af ekspedienten.

Den 35-årige kvindelige ekspedient fortalte, at hun ville rette fejlen med det samme. Hun fortalte også kunden, at hun lider af ADHD og nemt kan blive stresset. Det fik kunden til at svare, at hun ikke forstod, hvorfor ekspedienten så overhovedet var ansat.

Råberiet og den hårde tone fik ekspedienten til at bryde sammen i gråd, og det fik butikkens souschef Daniel Madsen til at fare til tasterne og skrive et langt indlæg om episoden på Facebook.

- Hej! Ja dig! Du ved hvem du er. Du var hernede i butikken og handle i dag for cirka en time siden. Du ser at der er gang i alle vores kasser, alle medarbejdere har travlt med at betjene kunder og der er kø. Du kommer hen til ekspedienten i kasse 1. Ekspedienten laver en fejl, da et nedsat-klistermærke fra en vare er faldet af, så du ikke får den rabat du skulle have haft. Dette gør dig så arrig, at du råber af kasseekspedienten. Du ser at hun bliver forskrækket og faktisk ret hurtigt får tårer i øjnene af de hårde ord du efterfølgende sender efter hende.

Ekspedienten var ikke den eneste, der oplevede situationen som voldsom, og flere kunder blandede sig.

- Du ser at ekspedienten nu bryder fuldstændig sammen og begynder at græde. Hun siger du skal stoppe med at snakke sådan. Flere andre kunder kommer hen til dig og beder dig tage det roligt nu. Alle mennesker i de andre køer har vendt sig og står og kigger på dig. Køerne er rigtigt lange, vi har travlt og vi har ikke flere medarbejdere til rådighed. Du bliver ved. Ekspedienten kan ikke holde til mere og kan næsten ikke snakke fordi hun er ked af det. Til sidst forlader du butikken.

Daniel Madsen roser ekspedienten for at have håndteret situationen så godt som hun kunne. Ekspedienten fortsatte sit arbejde i kassen på trods af de hårde ord. Det fik flere kunder til at vise deres sympati med ros og komplimenter.

Souschefen afslutter indlægget med en direkte henvendelse til den vrede kunde.

- Hvis du har det lige så skidt med dig selv, som du har fået vores ekspedient til at føle sig, så ved du hvor du kan finde os.

Læs hele opslaget her:

LÆS OGSÅ: 16-årig begik selvmord: Hendes sidste Facebook-opslag er hjerteskærende

LÆS OGSÅ: Utro mand til hustru og elskerinde: Lær at leve med det eller smut

LÆS OGSÅ: Pusherstreet-betjente hængt ud på Facebook: “Noget svineri”

LÆS OGSÅ: 10 grunde til at ældre er de sjoveste på Facebook

Andre læser lige nu

Hvad tænker du..?
Hitter på mx

Annonce



Hitter på mx