Af - 30/10-14 17:41; Opdateret: 30/10-14 18:17

Fik serveret afgnavet burger: En Big Salsa med bid iFik serveret afgnavet burger: En Big Salsa med bid i

En uheldig kunde på McDonald's i Herlev fik en 'brugt' burger med hjem i posen.

storybild

Sådan så Jespers Big Salsa ud, da han åbnede æsken i sit hjem. (Billede: Opslag på Facebook)

Der skal helst være bid i en salsa-burger, men de fleste burger-fans vil nok foretrække, at det ikke stammer fra mennesketænder.

20-årige Mathias: Jeg ville aldrig arbejde på McDonald's til den løn
20-årige Mathias: Jeg ville aldrig arbejde på McDonald's til den løn

Men for Jesper fra Herlev var det den ulækre realitet, da han i mandags kom hjem og åbnede æsken med en Big Salse fra McDonald's i Herlev.

I et offentligt opslag på McDonald's Facebook-side beretter Jesper om den ulækre episode:

Se fornemme eksperter anmelde McD-mad uden at vide det
Se fornemme eksperter anmelde McD-mad uden at vide det

- Købte her til aften blandt andet en Big Salsa hos McDonalds i Herlev. Købte maden med hjem og stod inde i restauranten og ventede. Mens vi ventede kom en kunde op til disken og klagede over at hans Big Salsa var for kold, han afleverede den i æsken og fik en ny som han tog med ned til bordet. Da vi kommer hjem med maden åbner jeg min Big Salsa og så er der fandme spist af den, gæt hvis aflagte burger jeg lige har fået...

Efterfølgende kørte Jesper tilbage til McDonald's i Herlev, hvor en ansat bedyrede, at 'de aldrig kunne finde på at opvarme en kasseret burger for så at servere den igen.'

McDonald’s afsløret i groft og sødt snyd
McDonald’s afsløret i groft og sødt snyd

Ifølge Jesper blev den kolde burger, der var blevet klaget over, stillet i en sliske ved siden af et varmestativ, og det var sandsynligvis denne burger, som den uheldige sjællænder fik med hjem.

Da Jesper kom tilbage til McDonald's i Herlev, blev han tilbudt en anden burger – men da var appetitten helt væk.

- Lederen spurgte om jeg ville have en ny, men må erkende at appetitten havde lagt sig så valgte bare at få refunderet burgeren, skriver han på Facebook.

McDonald’s lancerer 'gourmet'-restaurant
McDonald’s lancerer 'gourmet'-restaurant

McDonald's erkender her til aften, at der er blevet handlet forkert i sagen:

- Vi har nu undersøgt sagen til bunds og været i dialog med Jesper. Der er ganske rigtigt sket en fejl, som vores procedurer ellers normalt sikrer ikke finder sted. Det er dybt beklageligt, og sådan noget må simpelthen ikke ske. Procedurerne er blevet indskærpet i den pågældende restaurant, og medarbejderen er gjort opmærksom på fejlen. Vores medarbejdere er grundigt trænede i, hvor de skal tage den færdige mad, og hvor de skal anbringe den mad, der skal smides ud. Der er altså tale om en tanketorsk fra medarbejderens side, og medarbejderen er super ked af det, skriver en talsmand fra McDonald's Danmark.

Jesper vil ikke uddybe epiosoden til metroxpress.


Har du selv oplevet lignende epsioder på en burgerbar? Fortæl os om det på news@mx.dk

Andre læser lige nu

Hvad tænker du..?
Hitter på mx

Annonce



Hitter på mx