Af - 22/05-14 17:58

TV: Få stramme baller med KiraTV: Få stramme baller med Kira

Hvis du vil have en stram bagdel, så følg Kira Eggers tips i videoen herunder.

Denne øvelse bliver du stram i farsen af, uden tvivl.

TV: Sådan laver du planken på en Swiss Ball
TV: Sådan laver du planken på en Swiss Ball

Den hedder glute kickback og er først og fremmest målrettet mod dine baller. Den træner også en lille smule baglår, men først og fremmest er det ballerne vi går efter her.
Øvelsen kan laves med vægte om anklerne eller i maskiner for eksempel.

TV: Få smukke arme med Kira
TV: Få smukke arme med Kira

Teknikken skal udføres således:
På knæ, hofteled i 90 grader. Spark bagud, enten lige op eller lidt længere bagud. For begge gælder det dog at man skal holde benet lige både på vej op og på vej ned.

TV-fitness med Kira: Få en stram og sexet mave
TV-fitness med Kira: Få en stram og sexet mave

Flex ballerne når du når toppen og gå ned igen. Korrekt set, ville det være mest rigtigt at stoppe med at sparke bagud, når knæled er i 90 grader men da det kan være svært at se sig selv under øvelsen kan det være svært at udføre.

TV: Kira guider dig til en lækker og fit krop
TV: Kira guider dig til en lækker og fit krop

Foden vandret gør øvelsen lidt lettere, så prøv for udfordringens skyld, at pege tåen op.
Det er vigtigt at ryggen holdes parallel med gulvet og at man spænder op i sin core. Der er mange ting at huske, men kan du lave øvelsen rigtigt, får du også en fast bagdel. Træn den hver anden dag, 4 sæt af 12 eller 20 repetitioner i hvert sæt.

Andre læser lige nu

Hvad tænker du..?
Hitter på mx

Annonce



Hitter på mx