Af Katrine Frederikke Wandrup - 04/09-17 12:44

Frederiks burger var ikke lige, hvad han havde bestilt - nu går hans klage til McDonald's viraltFrederiks burger var ikke lige, hvad han havde bestilt - nu går hans klage til McDonald's viralt

Presset personale på fastfood-restauranter kan komme til at lave fejl – som for eksempel servere en burger uden bøf.

storybild

Det var en ret kedelig burger, Frederik Lynge fik på McDonald's. (Billede: Privat foto)

Frederik Angelo Lynge fra Helsinge i Nordsjælland blev noget skuffet, da han modtog sin cheeseburger fra McDonald's i Nyborg. Bestillingen lød på en cheeseburger uden løg og pickles, men da han fik maden, bestod burgeren udelukkende af netop løg og pickles – og uden bøf.

I en humoristisk tone har han derfor delt et opslag på McDonald's facebookside, hvor han sammen med et billede af den kedelige burger skriver, at han alligevel er imponeret over, hvor forkert en bestilling kan laves.

'Jeg plejer sagtens at kunne se igennem fingrene med at der kan ske småfejl i bestillingen når der er travlt og personalet er presset, men da jeg åbnede min cheeseburger, bestilt uden løg og pickles, og har fået en burger med løg, pickles og ingen bøf bliver jeg alligevel imponeret. Det er ganske godt gået McDonalds Nyborg,' skriver han i opslaget.

På under 24 timer har opslaget fået over 6.500 reaktioner og mere end 1.300 kommentarer, hvor folk morer sig over den uheldige bestilling.

Desværre for Frederik Angelo Lynge, så opdagede han først fejlen i bestillingen, da han var tilbage på motorvejen, og derfor var det ikke så nemt at få en anden burger, som man umiddelbart skulle tro.

McDonald's selv har også svaret på opslaget:

'Generelt så er det jo en herlig ting at kunne imponere gæster. Dog ville vi langt hellere have imponeret med en burger, der rent faktisk indeholdt essensen af produktet. Det er jeg ked af ikke var tilfældet. Vil du ikke sende os en privat besked hvor du oplyser din e-mail. Så sørger jeg for, at restauranten tager fat i dig, så vi kan råde bod på dette,' skriver medarbejderen Frederik.

Frederik Angelo Lynge har mandag kontaktet McDonald's, men de er endnu ikke vendt tilbage med et forslag til en kompensation til den uheldige mand.

Andre læser lige nu

Hvad tænker du..?
Hitter på mx

Annonce



Hitter på mx