Af - 28/03-17 17:06

Bestilte mad til sit barn - da hun så regningen, blev hun rasendeBestilte mad til sit barn - da hun så regningen, blev hun rasende

En britisk kvinde fik en temmelig uforskammet kvittering, da hun købte mad til sit barn.

storybild

Kvitteringen som Steve Dempsters kone modtog efter et café-besøg i Harrogate, England. (Billede: Privatfoto)

Da en britisk kvinde på et cafe-besøg bestilte en omelet i børnestørrelse til sit barn, blev det håndteret noget utraditionelt af personalet. Episoden har fået kvindens mand, Steve Dempster, op i det røde felt.

Kvindens 11 måneder gamle søn var lige begyndt at spise flere forskellige ting, og hun ville derfor bestille en omelet til ham.

Da der ikke var nogen børne-omelet på menukortet, spurgte kvinden i stedet om det var muligt at få en mindre portion end normalt.

Det skriver Metro.

LÆS OGSÅ: Bartender: Her er det mest irriterende, folk gør i byen

»Tjeneren, der betjente min kone, spurgte, hvorfor hun ikke bare bestilte en normal omelet. Min kone forklarede, at vores barn ikke ville kunne spise så stor en portion,« siger kvindens mand, Steve Dempster til Metro.

Han forklarer desuden, at hans kone blev betjent af cafeens leder, der var ved at oplære nyt personale.

Steve Dempsters kone, som ønsker at forblive anonym, har tidligere selv arbejdet på cafeen og ved derfor, at når en kunde bestiller noget, der ikke står på menuen, skriver man blot en note på kvitteringen til kokken.

»Da de tastede min kones bestilling ind på kassen, bemærkede hun, at den ene fniste, så hun bad om at få en kopi af kvitteringen.«

'Lille omelet med tomat til den 'mærkelige freak'', kunne Steve Dempsters kone se, at der stod der på kvitteringen, da hun fik den i hånden.

LÆS OGSÅ: Vild med sovs? Nu åbner 'verdens første sovse-restaurant'

De to ansatte var tydeligvis ikke klar over, at deres kommentar ville stå på kvitteringen.

Steve Dempster var i chok over personalets behandling af sin kone og besluttede sig for at offentliggøre kvitteringen på de sociale medier.

Da Steve Dempsters kone konfronterede personalet, fik hun sine penge refunderet og fik at vide, at de ikke kunne give en forklaring på, hvordan kommentaren var havnet på hendes kvittering.

Da episoden kom ud i offentligheden, udtalte Weestons administrerende direktør, Keren Shaw, at hun synes, at hendes ansatte handlede ekstremt uprofessionelt.

LÆS OGSÅ: Kvinde gør klamt fund på restaurant: - Jeg kommer aldrig igen

»Det er ikke det serviceniveau, som vi ved, at vores gæster forventer af os, og som vi forventer for vores ansatte.«

Weestons har undskyldt overfor Steve Dempsters kone og har udtalt, at han tager sagen op internt med de ansatte, der var involveret.

Andre læser lige nu

Hvad tænker du..?
Hitter på mx

Annonce



Hitter på mx